Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/449
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСуслов, Тарас Олександрович-
dc.date.accessioned2014-12-25T08:37:40Z-
dc.date.available2014-12-25T08:37:40Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСуслов, Т. О. Структурно-функціональна модель формування професійно-екологічної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки [Текст] / Т. О. Суслов. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 167–170. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 170 (6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/449-
dc.descriptionThe article presents the analysis of results of scientifi c works related to pedagogical modelling and is based on the provided structural and functioning model of formation of professional and environmental readiness of future border guard offi cers in the process of their training in specialty. The structural elements of the model content include: professional and environmental readiness components, didactic, social and organizational, psychological and pedagogical training conditions, special course educative and methodic materials, criteria, indexes and levels of professional and environmental readiness, and monitoring and corrective measures. Key words: future border guard offi cers, professional and environmental training, structural and functioning model; training in specialty.uk
dc.description.abstractУ статті представлено результати аналізу наукових праць педагогів щодо педагогічного моделювання та на їх осно-ві запропоновано структурно-функціональну модель форму-вання професійно-екологічної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки. До структурних елементів моделі зараховано: компоненти професійно-еко-логічної готовності, дидактичні, соціально-організаційні та психолого-педагогічні умови підготовки, навчально-методичне забезпечення спецкурсу, критерії, показники та рівні професій-но-екологічної готовності, а також моніторингові та коригу-вальні заходи. Ключові слова: майбутні офіцери-прикордонники; професій-но-екологічна готовність; структурно-функціональна модель; фахова підготовка.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectмайбутні офіцери-прикордонникиuk
dc.subjectпрофесійно-екологічна готовністьuk
dc.subjectструктурно-функціональна модельuk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.titleСтруктурно-функціональна модель формування професійно-екологічної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовкиuk
dc.title.alternativeStructural and functioning model of formation of professional and environmental readiness of future border guard officers in the process of professional traininguk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.