Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/449
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Суслов, Тарас Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-25T08:37:40Z | - |
dc.date.available | 2014-12-25T08:37:40Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Суслов, Т. О. Структурно-функціональна модель формування професійно-екологічної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки [Текст] / Т. О. Суслов. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 167–170. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 170 (6 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/449 | - |
dc.description | The article presents the analysis of results of scientifi c works related to pedagogical modelling and is based on the provided structural and functioning model of formation of professional and environmental readiness of future border guard offi cers in the process of their training in specialty. The structural elements of the model content include: professional and environmental readiness components, didactic, social and organizational, psychological and pedagogical training conditions, special course educative and methodic materials, criteria, indexes and levels of professional and environmental readiness, and monitoring and corrective measures. Key words: future border guard offi cers, professional and environmental training, structural and functioning model; training in specialty. | uk |
dc.description.abstract | У статті представлено результати аналізу наукових праць педагогів щодо педагогічного моделювання та на їх осно-ві запропоновано структурно-функціональну модель форму-вання професійно-екологічної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки. До структурних елементів моделі зараховано: компоненти професійно-еко-логічної готовності, дидактичні, соціально-організаційні та психолого-педагогічні умови підготовки, навчально-методичне забезпечення спецкурсу, критерії, показники та рівні професій-но-екологічної готовності, а також моніторингові та коригу-вальні заходи. Ключові слова: майбутні офіцери-прикордонники; професій-но-екологічна готовність; структурно-функціональна модель; фахова підготовка. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | майбутні офіцери-прикордонники | uk |
dc.subject | професійно-екологічна готовність | uk |
dc.subject | структурно-функціональна модель | uk |
dc.subject | фахова підготовка | uk |
dc.title | Структурно-функціональна модель формування професійно-екологічної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки | uk |
dc.title.alternative | Structural and functioning model of formation of professional and environmental readiness of future border guard officers in the process of professional training | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЕКОЛОГІЧНОЇ.pdf | 234.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.