Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45062
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лемак, М. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-20T09:11:42Z | - |
dc.date.available | 2022-10-20T09:11:42Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.citation | Лемак, М. В. Психолого-педагогічні аспекти соціальної роботи у працях О. Духновича та А. Волошина / М. В. Лемак // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : Поличка "Карпатського краю", 2000. – Вип. 3. – С. 119–124.– Рез.– рос., англ.– Бібліогр.: с. 124 (12 назв) | uk |
dc.identifier.issn | 0869-0782 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45062 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1dQ66aSYAGrwwGSWWiBCltffhAce7JNmf/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | Автор статьи делает попытку систематизировать психолого-педагогические аспекты социальной работы в трудах А. Духновича и А. Волошина в цельную концепцию. | uk |
dc.description.abstract | The author of the article makes an attempt to systematize the psychological-pedagogic aspects of social work in the literary works of A. Duhnovych and A. Voloshyn into the integrated conception. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Поличка "Карпатського краю" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Психолого-педагогічні аспекти соціальної роботи у працях О. Духновича та А. Волошина | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 3 - 2000 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 3 (2000).pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.