Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45125
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГлеба, Д. Ф.-
dc.date.accessioned2022-10-21T13:13:28Z-
dc.date.available2022-10-21T13:13:28Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationГлеба, Д. Ф. Психолого-педагогічні основи формування екологічної свідомості школярів / Д. Ф. Глеба // Науковий вісник Ужгородського державного університету: Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: В. І. Опіярі (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Болдижар та ін. – Ужгород : Патент, 1999. – Вип. 2. – С. 8–11. – Рез.– рос., англ. – Бібліогр.: с. 11 (6 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45125-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/16ggJmEX9EgcT90zW0kLzdCkhWycFPljF/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractАвтор рассматривает психолого-педагогические основы формирования экологической сознательности школьников, подчеркивает, что формирование экологической сознательности предусматривает такую перестройку взглядов и представлений человека, когда усвоенные экологические нормы становятся одновременно и нормами его поведения по отношению к природеuk
dc.description.abstractAuthor considers the psychological-pedagogical bases of formation of ecologic consciousness of pupils. He underlines that the formation of the ecologic consciousness provides for the reorientation of such points of view and ideas of a person when adopted ecologic standarts become at the same time the standarts of his/her behaviour with respect to the Nature.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПатентuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleПсихолого-педагогічні основи формування екологічної свідомості школярівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 - 1999

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 2 (1999).pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.