Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45127
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖупанин, С. І.-
dc.date.accessioned2022-10-21T13:37:59Z-
dc.date.available2022-10-21T13:37:59Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationЖупанин, С. І. Організація взаємодії мистецтв у процесі формування в молодших школярів еколого-естетичного образу / С. І. Жупанин // Науковий вісник Ужгородського державного університету: Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: В. І. Опіярі (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Болдижар та ін. – Ужгород : Патент, 1999. – Вип. 2. – С. 14–17. – Рез.– рос., англ. – Бібліогр.: с. 17 (4 назви)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45127-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1xTtlff_v40V5CD1o3P9s9oXBeUKDM8fA/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статье раскрываются теоретико-методические основы формирования у младших школьников эколого-эстетического образа путем организации на уроках и других занятиях взаимодействия, синтеза искусств, ведущего к постепенному генерированию образа, к развитию элементарной эстетической культуры детей.uk
dc.description.abstractTheoretical-methodical bases of formation of ecological-aesthetic ideal among pupils by the means of the organisation of the interaction, synthesis of art that leads to the gradual formation of the ideal, to the development of the elementary aesthetic culture of children are disclosed in this article.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПатентuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleОрганізація взаємодії мистецтв у процесі формування в молодших школярів еколого-естетичного образуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 - 1999

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 2 (1999).pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.