Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45134
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСагарда, Володимир Васильович-
dc.contributor.authorФернега, Володимир Степанович-
dc.date.accessioned2022-10-21T17:04:13Z-
dc.date.available2022-10-21T17:04:13Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationСагарда, В. В. Шляхи реалізації концепції педагогічної освіти в умовах класичного університету / В. В. Сагарда, В. С. Фернега // Науковий вісник Ужгородського державного університету: Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: В. І. Опіярі (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Болдижар та ін. – Ужгород : Патент, 1999. – Вип. 2. – С. 35–38. – Рез.– рос., англ. – Бібліогр.: с. 38 (6 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45134-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1yJHMpf4LLZKf4qsthabJ_N4qyRPiOUwv/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractРассмотрены отдельные вопросы реализации Концепции педагогического образования в подготовке педагогических работников для учебных заведений Закарпатской области на базе Ужгородского госуниверситета.uk
dc.description.abstractThe separate questions of realisation of the conception of the pedagogical education in the process of pedagogical workers training for the educational institutions of the Transcarpathian region on the bases of the Uzhgorod State University are considered.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПатентuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleШляхи реалізації концепції педагогічної освіти в умовах класичного університетуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:1999 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 2 (1999).pdf1.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.