Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/452
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦаренко, Оксана Василівна-
dc.date.accessioned2014-12-25T09:00:39Z-
dc.date.available2014-12-25T09:00:39Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЦаренко, О. В. Теоретичні підходи до організації наукової діяльності викладачів вищих військових навчальних закладів [Текст] / О. В. Царенко. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 176–177. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 177 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/452-
dc.descriptionThe author of the article has considered the problem of organization of scientifi c-research activities of the higher military educational institution. The understanding of knowledge, its kinds (scientifi c, empirical, artistic, intimate) and their characteristics have been provided. The laws of scientifi c-research activities and their characteristics have been analyzed. Science has certain characteristics: universality, fragmentation, total value, impersonality, regularity, completeness, continuity, criticality, reliability, beyond morality, rationality, sensitivity. These features we laid in the foundation of the organization and objectives of the research activities of the future offi cers and border guards. Key words: future offi cers, border guards, knowledge, laws, research activities, methods and techniques, the Bologna process.uk
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему організації науково-дослід-ної діяльності вищого військового навчального закладу. Пода-но розуміння пізнання, його види ( наукове, емпіричне, художнє, сокровенне та їх характеристика. Розглянуто закономірності науково-дослідного процесу та їх характеристика. Ключові слова: майбутні офіцери-прикордонники, пізнання, закономірності, науково-дослідна діяльність, способи і методи, Болонський процес.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectмайбутні офіцери-прикордонникиuk
dc.subjectпізнанняuk
dc.subjectзакономірностіuk
dc.subjectнауково-дослідна діяльністьuk
dc.subjectспособи і методиuk
dc.subjectБолонський процесuk
dc.titleТеоретичні підходи до організації наукової діяльності викладачів вищих військових навчальних закладівuk
dc.title.alternativeTheoretical approaches to the organization of scientific activity instructors of higher military educational institutionsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.