Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/452
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Царенко, Оксана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-25T09:00:39Z | - |
dc.date.available | 2014-12-25T09:00:39Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Царенко, О. В. Теоретичні підходи до організації наукової діяльності викладачів вищих військових навчальних закладів [Текст] / О. В. Царенко. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 176–177. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 177 (10 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/452 | - |
dc.description | The author of the article has considered the problem of organization of scientifi c-research activities of the higher military educational institution. The understanding of knowledge, its kinds (scientifi c, empirical, artistic, intimate) and their characteristics have been provided. The laws of scientifi c-research activities and their characteristics have been analyzed. Science has certain characteristics: universality, fragmentation, total value, impersonality, regularity, completeness, continuity, criticality, reliability, beyond morality, rationality, sensitivity. These features we laid in the foundation of the organization and objectives of the research activities of the future offi cers and border guards. Key words: future offi cers, border guards, knowledge, laws, research activities, methods and techniques, the Bologna process. | uk |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему організації науково-дослід-ної діяльності вищого військового навчального закладу. Пода-но розуміння пізнання, його види ( наукове, емпіричне, художнє, сокровенне та їх характеристика. Розглянуто закономірності науково-дослідного процесу та їх характеристика. Ключові слова: майбутні офіцери-прикордонники, пізнання, закономірності, науково-дослідна діяльність, способи і методи, Болонський процес. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | майбутні офіцери-прикордонники | uk |
dc.subject | пізнання | uk |
dc.subject | закономірності | uk |
dc.subject | науково-дослідна діяльність | uk |
dc.subject | способи і методи | uk |
dc.subject | Болонський процес | uk |
dc.title | Теоретичні підходи до організації наукової діяльності викладачів вищих військових навчальних закладів | uk |
dc.title.alternative | Theoretical approaches to the organization of scientific activity instructors of higher military educational institutions | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ.pdf | 127.68 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.