Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4530
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБурлакова, Ю.М.-
dc.date.accessioned2015-11-04T13:32:38Z-
dc.date.available2015-11-04T13:32:38Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБурлакова, Ю. М. Використання потенціалу корпоративної соціальної відповідальності в процесі формування іміджу підприємства [Текст] / Ю. М. Бурлакова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ, 2011. – Спецвип. 33. Ч.1. – С. 39–44. – Бібліогр.: с. 43–44 (16 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4530-
dc.descriptionThis article explores the essence of the category «enterprises image», the importance of applying a positive image for the modern enterprise. Particular attention is paid to the potential coverage of corporate social responsibility for creating a positive company image in consciousness of stakeholders. The connection of corporate social responsibility (CSR) from a reputable company and the formation of its positive image, based on which the models of the impact of external/internal CSR-activities on the external/internal image. The system of proposals to form a positive image on the principles of corporate social responsibility. Key words: image, company image, positive image, competitors, personnel policies, advertising, reputation, corporate social responsibility, CSR programs.uk
dc.description.abstractУ даній статті розкрито сутність категорії «імідж підприємства», розглянуто значення застосування позитивного іміджу для сучасного підприємства. Особливу увагу приділено висвітленню потенціалу корпоративної соціальної відповідальності для формування позитивного образу компанії у свідомості стейкхолдерів. Проаналізовано зв'язок корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) з репутацією підприємства та формуванням його позитивного іміджу, на основі чого розроблено моделі впливу зовнішньої/внутрішньої КСВ-активності на зовнішній/внутрішній імідж. Наведено систему пропозицій щодо формування позитивного іміджу на засадах корпоративної соціальної відповідальності. Ключові слова: імідж, імідж підприємства, позитивний імідж, конкуренти, кадрова політика, реклама, репутація, корпоративна соціальна відповідальність, КСВ-програми.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectіміджuk
dc.subjectімідж підприємстваuk
dc.subjectпозитивний іміджuk
dc.subjectконкурентиuk
dc.subjectкадрова політикаuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectрепутаціяuk
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk
dc.subjectКСВ-програмиuk
dc.titleВикористання потенціалу корпоративної соціальної відповідальності в процесі формування іміджу підприємстваuk
dc.title.alternativeThe use of potential of corporate social responsibility in the process of forming a company imageuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 1 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.