Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45552
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалець, Наталія Богданівна-
dc.date.accessioned2022-11-04T16:33:25Z-
dc.date.available2022-11-04T16:33:25Z-
dc.date.issued2022-02-20-
dc.identifier.citationЗбірник матеріалів 76-ої підсумкової науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу медичного факультету №2 ДВНЗ «Ужгородський національний університет» МОН Україниuk
dc.identifier.otherУДК 61(063):378.4(477.87-25)-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45552-
dc.descriptionПроблеми виховання і навчання дітей О.Духнович вирішував на основі того передового, що було створено педагогічною думкою до нього, а особливо під впливом педагогічних ідей Г.Сковороди та Яна Коменського. Свої педагогічні погляди він виклав у книзі «Народная педагогия в пользу училищ й учителей сельських» (1857 р.). Це був перший на території Західної України посібник з педагогіки, який відіграв значну роль у пропаганді педагогічних знань. Літературні уподобання О.Духновича досліджували Лелекач Н., Гарайда И., Лісовий П.М., Микитась В.Л., Машталер О.В. Одні письменники виступали з вимогою вживати в літературі церковнослов’янську мову, інші, як і О. Духнович, обстоювали „руську”, треті обороняли народну мову. О. Духнович виступав за релігійну і народну єдність, показав приклад змагання підкарпатських русинів до культурно-просвітньої та релігійної єдності з галичанами.uk
dc.description.abstractГромадсько-політичне і культурне життя на Закарпатті у першій половині ХІХ століття набирало різних форм і мало різні цілі. Одна частина інтелігенції – це О.Духнович, І. Орлай, І. Раковський, Ю. Гуца- Венелін – орієнтувалися на Росію, вбачаючи в ній єдиного захисника інтересів поневолених слов’янських народів Австрії, в тому числі і русинів Закарпаття Вони відстоювали ідею, висунуту Й. Домбровським, Й. Юнгманом, П. Шафариком, об’єднатися усім слов’янським народам під гілкою “могутнього 9 старого дуба Росії”. Об’єднання під скіпетром Росії вони розглядали не як політичний акт, не як утворення єдиної держави, а скоріше як процес філософсько-культурного єднання слов’ян “літературної вільної слов’янської держави”.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Ужгородський національний університет» МОН України.uk
dc.subjectмова, філософія, світогляд, педагогіка, просвітитель, інтелігенція,самосвідомість,єдність, спадщина, виховання.uk
dc.titleРОЗВИТОК МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТИРАХ ТВОРЧОСТІ ОЛЕКСАНДРА ДУХНОВИЧА ........................................................................................uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПВК. МФ2. Збірник тез 2022.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.