Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45685
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБондар, Анастасія-
dc.date.accessioned2022-11-10T08:56:43Z-
dc.date.available2022-11-10T08:56:43Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБондар, А. Бренд країни як нова форма міжнародної комунікації / А. Бондар // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (голов. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород : Вид-во УжНУ "Говерла", 2008. – Вип. 10. – С. 76–83. – Рез.– англ. – Бібліогр.: с. 82–83 (20 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45685-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1-toRh6NsWpjvFu5CqDs6BLSYleP_uxNY/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractThe modern international relations can be characterized as a process of the survival in the informational space that dictates us new models of the rivalry between different countries all over the world. Any participant of this process (either it is a government, a political party or some individuals) can cause some certain emotions and particular associations in the public by his or her actions. On a global level it is reflected on the valuations of the world public to each country. As a result, the attraction of the country to investors, tourists and political allies totally depends on this. The main factor of the political success and the competitive advantage of the country is its national brand. Today those countries are successful, which try to realize the idea of the national brand and put a brand of the country into the backgrounds of the strategy of their national safety. Nowadays this problem is also related to the Ukraine, when we are talking about coming events (such as Euro-2012). That is another reason why it is so important to do everything we can, so that Ukraine could look worthy in the eyes of its partners and competitors. These problems are examined in the following article.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПолітологія. Соціологія. Філософія;-
dc.titleБренд країни як нова форма міжнародної комунікаціїuk
dc.title.alternativeThe brand of the country as a new form of the international communicationsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 10 - 2008

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Титулка_Політологія.Соціологія.Філософія Вип. 10 (2008).pdf948.09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.