Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46285
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаяць, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorГошпер, Василь Васильович-
dc.date.accessioned2022-12-08T15:13:02Z-
dc.date.available2022-12-08T15:13:02Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46285-
dc.description.abstractУ статті досліджу- ються міжнародні бізнес-стратегії промислових підприємств. Бізнес-стратегія підприємств дає змогу отри- мати конкретні показники для порівняння позиції підприємства. Кожне підприємство дотримується власної бізнес-стратегії для завоювання кращої позиції та здобуття вигоди від конкурентної переваги. Досліджено, що у сьогоднішньому динамічному висококонкурентному середовищі без наявності власної бізнес-стратегії не може існувати жодне промислове підприємство. Існує безліч стратегічних способів розвитку компаній на ринку, перевірених досвідом та таких, що вважаються зразковими. Визначено, що важливо адаптувати вибрану стратегію під свою компанію, а не копіювати чужий досвід. Визначено, що бізнес-стратегії, котрі підприємства можуть винайти, і шляхи, які вони можуть визначити для реалізації цих стратегій, є різними. Проаналізовано, що частота та глибина змін бізнес-стратегій промислових підприємств залежать від рин- кового успіху або невдачі, а тривалість залежить від того, наскільки стратегія придатна для ринкових умовuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherБізнес-навігаторuk
dc.subjectбізнес-стратегія, промислові підприємства, бізнес-стратегія підприємств, міжнародний бізнес, конкурентоспроможність міжнародних підприємствuk
dc.titleМіжнародні бізнес-стратегії промислових підприємствuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.