Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46377
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вороненко, Ю.В. | - |
dc.contributor.author | Гульчій, О.П. | - |
dc.contributor.author | Захарова, Н.М. | - |
dc.contributor.author | Балашов, Костянтин В'ячеславович | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-13T10:23:20Z | - |
dc.date.available | 2022-12-13T10:23:20Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. 2020. No 4 (86) | uk |
dc.identifier.issn | 1681-2786 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46377 | - |
dc.description.abstract | Мета: надати рекомендації для здійснення прицільної комунікації з ключовими групами споживачів послуг безперервного професійного розвитку на основі попередньої сегментації. Матеріали і методи. Анкети 1768 респондентів, які представляють всі регіони України, щодо важливості чинників вибору форми безперервного професійного розвитку піддано факторному аналізу, за результатами якого отримано чотири фактори, значення яких використано для проведення кластерного аналізу (метод к-середніх). Оцінку результатів здійснювали на основі даних дескриптивної статистики, статистичну вірогідність різниці показників визначали методами попарного порівняння та дисперсійного аналізу. Результати. У результаті сегментування, здійсненого на основі аналізу анкет лікарів – споживачів освітніх послуг, виявлено чотири ключові фактори вибору форми безперервного професійного розвитку: професійність, доступність навчального курсу, рівень соціальної активності, формалізм слухача, на основі яких утворено сім кластерів слухачів, що відрізняються за соціодемографічними та психографічними характеристиками. Висновки. Критичними завданнями є оптимізація освітнього процесу, мінімізація документообігу, часу відриву від роботи фахівців, налагодження роботи з онлайн-медіа, облік, аналіз та комунікація з наявними освітніми послугами. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | безперервний професійний розвиток | uk |
dc.subject | кадрові ресурси; соціальний маркетинг; кластерний аналіз; психографічна сегментація | uk |
dc.title | Застосування психографічної сегментації для налагодження комунікації у сфері підготовки лікарів | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
11912--42063-1-10-20210319.pdf | 404.43 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.