Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46749
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБигар, Ганна Павлівна-
dc.contributor.authorПіц, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorШевчук, Кристина Дмитрівна-
dc.date.accessioned2023-01-04T18:47:35Z-
dc.date.available2023-01-04T18:47:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБигар, Ганна Павлівна Сформована професійна ідентичність – запорука високого рівня педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи / Ганна Павлівна Бигар, Ірина Іванівна Піц, Кристина Дмитрівна Шевчук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2020. – Вип. 1 (46), Ч. 1, Ч. 2. – С. 9–12. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 11–12 (15 назв).uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46749-
dc.description.abstractАнотація. Мета статті: обґрунтувати роль професійної ідентичності у формуванні педагогічної куль- тури майбутніх учителів початкової школи. Окреслені завдання розв’язувались теоретичними методами до- слідження: аналіз, синтез, систематизація, порівняння, моделювання та узагальнення — для опрацювання наукових джерел, з теоретичних основ формування професійної ідентичності майбутніх учителів початкових класів. У статті актуалізовано проблему взаємозв’язку формування педагогічної культури і професійної іден- тичності майбутніх учителів початкової школи. Здійснено обґрунтування ролі професійної ідентичності у формуванні педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи. Встановлено зв’язок, що базується на спільних методологічних і науковопедагогічних підходах (гносеологічний, особистісний, діяльнісний, сис- темний, акмеологічний, аксіологічний, синергетичний, інтегративний, праксеологічний і культурологічний) та принципах (науковості, доступності, об’єктивності, конкретності, історизму, диференціації і індивідуаліза- ції, зв’язку теорії з практикою). Виявлені взаємозв’язки між педагогічною культурою і професійною ідентич- ністю є свідченням єдності різних факторів взаємного впливу на ефективність освітнього процесу, зокрема розкриває роль професійної ідентичності у формуванні педагогічної культури вчителів початкової школи. Важливою є роль принципу автономії у формуванні самопізнання. Ключові слова: майбутній вчитель початкової школи; освітній процес; педагогічна культура; ідентич- ність; професійна ідентичність; методологічні підходи; принципи.uk
dc.description.abstractAbstract. The article considers a new direction of formation of pedagogical culture on the basis of professional identity of future primary school teachers and in their interrelation. The basic concepts for them are common terms: training, professiogram, professionalism, identity, pedagogical technologies, pedagogical conditions. By pedagogical culture we understand the integrative quality of the teacher, the condition and prerequisite for effective pedagogical activity. By professional identity we understand a set of emotional-behavioral and cognitive manifestations of personality in the process of professional development and ideas about their own professional capabilities, abilities, the dependency of environmental requirements on reality. The study of methodological and scientific-pedagogical approaches revealed the commonality of the formation of pedagogical culture and professional identity: epistemological, complex, personal, activity, systemic, acmeological, axiological, synergetic, integrative, praxeological and culturological. The common principles of these processes are revealed: scientificity, accessibility, objectivity, concreteness, historicism, differentiation and individualization, connection of theory with practice. The mechanism of formation of professional identity has distinctive features against pedagogical culture and occurs according to the scheme: identification − identity − self-identity - professional identity. The basis is identity (it characterizes the pedagogical culture), in which there are three types: psychophysiological (unity of physiological and mental processes of the body); social (system of properties of a social individual, group); personal (Ego-identity), which is the unity of life, goals, motives, life values, the meaning of the guidelines of the individual. Key words: future primary school teacher; educational process; pedagogical culture; identity; professional identity; methodological approaches; principles.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “Говерла”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectмайбутній вчитель початкової школиuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectпедагогічна культураuk
dc.subjectідентичністьuk
dc.subjectпрофесійна ідентичністьuk
dc.subjectметодологічні підходиuk
dc.subjectпринципиuk
dc.titleСформована професійна ідентичність – запорука високого рівня педагогічної культури майбутніх учителів початкової школиuk
dc.title.alternativeFormed professional identity as a guarantee of a high level of future Primary school teachers pedagogical cultureuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (46) - 2020



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.