Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/471
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андрющенко, Тетяна Костянтинівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-12T11:56:41Z | - |
dc.date.available | 2015-01-12T11:56:41Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Андрющенко, Т. К. Експериментальна модель процесу формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку [Текст] / Т. К. Андрющенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 15–18. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 18 (7 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/471 | - |
dc.description | The article describes the model of formation of heal-preserving competence in preschool children as well as introduces principles, reveals pedagogical conditions, components of heal-preserving competence, stages of mastering the heal-preserving competence by children, tasks to each stage, forms and methods of interacting with children. Key words: experimental model, heal-preserving competence, preschool children, pedagogical conditions, means of realization. | uk |
dc.description.abstract | статті подано опис експериментальної моделі фор- мування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку. Представлено принципи, розкрито педаго- гічні умови, компоненти здоров’язбережувальної компетент- ності, етапи засвоєння дітьми здоров’язбережувальної ком- петентності, завдання кожного етапу та форми і методи взаємодії з дітьми. Ключові слова: експериментальна модель, здоров’язбережувальна компетентність, діти дошкільного віку, принципи, педагогічні умови, засоби реалізації. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | експериментальна модель | uk |
dc.subject | здоров’язбережувальна компетентність | uk |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk |
dc.subject | принципи | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | засоби реалізації | uk |
dc.title | Експериментальна модель процесу формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку | uk |
dc.title.alternative | Experimental model of the process of formation of healthpreserving competency in preschool children | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ.pdf | 515.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.