Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/471
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрющенко, Тетяна Костянтинівна-
dc.date.accessioned2015-01-12T11:56:41Z-
dc.date.available2015-01-12T11:56:41Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАндрющенко, Т. К. Експериментальна модель процесу формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку [Текст] / Т. К. Андрющенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 15–18. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 18 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/471-
dc.descriptionThe article describes the model of formation of heal-preserving competence in preschool children as well as introduces principles, reveals pedagogical conditions, components of heal-preserving competence, stages of mastering the heal-preserving competence by children, tasks to each stage, forms and methods of interacting with children. Key words: experimental model, heal-preserving competence, preschool children, pedagogical conditions, means of realization.uk
dc.description.abstractстатті подано опис експериментальної моделі фор- мування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку. Представлено принципи, розкрито педаго- гічні умови, компоненти здоров’язбережувальної компетент- ності, етапи засвоєння дітьми здоров’язбережувальної ком- петентності, завдання кожного етапу та форми і методи взаємодії з дітьми. Ключові слова: експериментальна модель, здоров’язбережувальна компетентність, діти дошкільного віку, принципи, педагогічні умови, засоби реалізації.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectекспериментальна модельuk
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентністьuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectпринципиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectзасоби реалізаціїuk
dc.titleЕкспериментальна модель процесу формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного вікуuk
dc.title.alternativeExperimental model of the process of formation of healthpreserving competency in preschool childrenuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.