Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47313
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалько, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2023-01-30T16:40:23Z-
dc.date.available2023-01-30T16:40:23Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationАктуальні проблеми соціальної психології, педагогіки : зб. наук. пр. Київського нац. ун-ту імені Тараса Шевченка – К., 2014. – Вип. № 2 (23). – С. 198–204.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47313-
dc.description.abstractУ статті подані міркування вчених про поняття «рефлексія» в психологічному контексті, визначено й обгрунотовано основні підходи, які забезпечують успішний розвиток професійної рефлексії учителя .uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesВип. № 2 (23).;-
dc.subjectрефлексія;професійна рефлексія;вчитель, теоретичні та методологічні підходиuk
dc.titleТрансформація поняття «рефлексія» в психологічних дослідженняхuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТРАНСФОРМАЦІЯ ПОНЯТТЯ РЕФЛЕКСІЯ.pdf337.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.