Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47313
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палько, Тетяна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-30T16:40:23Z | - |
dc.date.available | 2023-01-30T16:40:23Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Актуальні проблеми соціальної психології, педагогіки : зб. наук. пр. Київського нац. ун-ту імені Тараса Шевченка – К., 2014. – Вип. № 2 (23). – С. 198–204. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47313 | - |
dc.description.abstract | У статті подані міркування вчених про поняття «рефлексія» в психологічному контексті, визначено й обгрунотовано основні підходи, які забезпечують успішний розвиток професійної рефлексії учителя . | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Вип. № 2 (23).; | - |
dc.subject | рефлексія;професійна рефлексія;вчитель, теоретичні та методологічні підходи | uk |
dc.title | Трансформація поняття «рефлексія» в психологічних дослідженнях | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ТРАНСФОРМАЦІЯ ПОНЯТТЯ РЕФЛЕКСІЯ.pdf | 337.85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.