Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47314
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палько, Тетяна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-30T16:46:31Z | - |
dc.date.available | 2023-01-30T16:46:31Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. пр. Східноукраїнського нац. ун-ту імені Володимира Даля. – Луганськ, 2014. – № 3 (35). – С. 246–253. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47314 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено результати емпіричного дослідження особливостей когнітивної складової розвитку рефлексії вчителів загалом і в умовах післядипломної педагогічної освіти зокрема. Наведено та проаналізовано емпіричні дані про особливості та чинники розвитку когнітивної складової рефлексії вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | № 3 (35).; | - |
dc.subject | рефлексія, розвиток рефлексії, учитель, когнітивна складова розвитку рефлексії, післядипломна педагогічна освіта | uk |
dc.title | Когнітивна складова розвитку рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної світи | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
КОГНІТИВНА СКЛАДОВА 2014_3_38.pdf | 339 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.