Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47314
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПалько, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2023-01-30T16:46:31Z-
dc.date.available2023-01-30T16:46:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТеоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. пр. Східноукраїнського нац. ун-ту імені Володимира Даля. – Луганськ, 2014. – № 3 (35). – С. 246–253.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47314-
dc.description.abstractУ статті висвітлено результати емпіричного дослідження особливостей когнітивної складової розвитку рефлексії вчителів загалом і в умовах післядипломної педагогічної освіти зокрема. Наведено та проаналізовано емпіричні дані про особливості та чинники розвитку когнітивної складової рефлексії вчителів загальноосвітніх навчальних закладів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries№ 3 (35).;-
dc.subjectрефлексія, розвиток рефлексії, учитель, когнітивна складова розвитку рефлексії, післядипломна педагогічна освітаuk
dc.titleКогнітивна складова розвитку рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної світиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КОГНІТИВНА СКЛАДОВА 2014_3_38.pdf339 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.