Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47325
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палько, Тетяна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-30T18:20:25Z | - |
dc.date.available | 2023-01-30T18:20:25Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». Ужгород, 2020. Вип. 1(46). ISSN 2524-0609. С. 185-190 | uk |
dc.identifier.issn | 2524-0609 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47325 | - |
dc.description.abstract | Важливою умовою гармонійного розвитку особистості педагога є якісно побудована, ефективна та результативна система психологічного супроводу освітнього процесу. Але на початку третього тисячоліття у глобалізованому світі, який називають інформаційним проривом, що поступово змінює наше буття, вносячи акценти у світогляд, спосіб мислення, цінності, потреби, постає питання не тільки психологічного, але й інформаційно-психологічного супроводу. Результатом супроводу є розвиток ІТ-грамотного, здатного до рефлексії професійної діяльності, вмотивованого педагога 21 століття, який не розгубиться при взаємодії з дітьми Альфа-покоління, які живуть в інформаційному, динамічному, емоційно-напруженому середовищі, покоління Google babies. Метою статті є створення структурно-функціональної моделі системи інформаційно-психологічного супроводу педагога в умовах неперервної освіти. Учитель, вихователь, керівник закладу освіти потребують здійснення інформаційно-психологічного супроводу з боку викладачів тих інституцій, де проходить їхній професійний розвиток, оскільки в сучасному інформатизованому світі дуже складно зорієнтуватися у необмеженій кількості джерел, які можна використати під час освітнього процесу. З цією метою нами було проведено вивчення можливостей для створення системи інформаційно-психологічного супроводу педагога з використанням аналізу досліджень та практичної діяльності з організації дистанційного навчання на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. У результаті дослідження нами було визначено мету, завдання і функції інформаційно-психологічного супроводу педагога і розроблено алгоритм реалізації моделі системи інформаційно-психологічного супроводу з метою розвитку ключових компетентностей педагога в умовах неперервної освіти | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | «Педагогіка. Соціальна робота»; | - |
dc.subject | нформаційно-психологічний супровід; Zoom; Moodle; професійний стандарт вчителя | uk |
dc.title | Інформаційно-психологічний супровід педагога в умовах неперервної освіти | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ІНФОРМАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД.pdf | 844.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.