Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47325
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПалько, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2023-01-30T18:20:25Z-
dc.date.available2023-01-30T18:20:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНауковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». Ужгород, 2020. Вип. 1(46). ISSN 2524-0609. С. 185-190uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47325-
dc.description.abstractВажливою умовою гармонійного розвитку особистості педагога є якісно побудована, ефективна та результативна система психологічного супроводу освітнього процесу. Але на початку третього тисячоліття у глобалізованому світі, який називають інформаційним проривом, що поступово змінює наше буття, вносячи акценти у світогляд, спосіб мислення, цінності, потреби, постає питання не тільки психологічного, але й інформаційно-психологічного супроводу. Результатом супроводу є розвиток ІТ-грамотного, здатного до рефлексії професійної діяльності, вмотивованого педагога 21 століття, який не розгубиться при взаємодії з дітьми Альфа-покоління, які живуть в інформаційному, динамічному, емоційно-напруженому середовищі, покоління Google babies. Метою статті є створення структурно-функціональної моделі системи інформаційно-психологічного супроводу педагога в умовах неперервної освіти. Учитель, вихователь, керівник закладу освіти потребують здійснення інформаційно-психологічного супроводу з боку викладачів тих інституцій, де проходить їхній професійний розвиток, оскільки в сучасному інформатизованому світі дуже складно зорієнтуватися у необмеженій кількості джерел, які можна використати під час освітнього процесу. З цією метою нами було проведено вивчення можливостей для створення системи інформаційно-психологічного супроводу педагога з використанням аналізу досліджень та практичної діяльності з організації дистанційного навчання на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. У результаті дослідження нами було визначено мету, завдання і функції інформаційно-психологічного супроводу педагога і розроблено алгоритм реалізації моделі системи інформаційно-психологічного супроводу з метою розвитку ключових компетентностей педагога в умовах неперервної освітиuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries«Педагогіка. Соціальна робота»;-
dc.subjectнформаційно-психологічний супровід; Zoom; Moodle; професійний стандарт вчителяuk
dc.titleІнформаційно-психологічний супровід педагога в умовах неперервної освітиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІНФОРМАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД.pdf844.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.