Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПалько, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2023-01-30T18:24:45Z-
dc.date.available2023-01-30T18:24:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАктуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка. – Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – 2020. – Том. IХ. – Вип. 13. ISSN 2072-4772. 584 с. С. 278-284.uk
dc.identifier.issn2072-4772-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47326-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз ключового поняття «професійний стрес» та дотичних – «стрес», «стресостійкість», «стійкість до стресу», які розкривають змістові характеристики та розширюють межі його розуміння в професійній діяльності педагога. Вказано на причини, які викликають професійний стрес в умовах освітніх реформ, соціальної нестабільності та екстремальних ситуацій, викликаних глобалізованими змінамиuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesПсихологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія.;-
dc.subjectстрес, стійкість; професійний стрес; стресостійкість педагога; стресогенні чинникиuk
dc.titleПРОФЕСІЙНИЙ СТРЕС: ПРИЧИНИ ТА НАСЛІДКИuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Професійний стрес.pdf669.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.