Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47326
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПалько, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2023-01-30T18:24:45Z-
dc.date.available2023-01-30T18:24:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАктуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка. – Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – 2020. – Том. IХ. – Вип. 13. ISSN 2072-4772. 584 с. С. 278-284.uk
dc.identifier.issn2072-4772-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47326-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз ключового поняття «професійний стрес» та дотичних – «стрес», «стресостійкість», «стійкість до стресу», які розкривають змістові характеристики та розширюють межі його розуміння в професійній діяльності педагога. Вказано на причини, які викликають професійний стрес в умовах освітніх реформ, соціальної нестабільності та екстремальних ситуацій, викликаних глобалізованими змінамиuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesПсихологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія.;-
dc.subjectстрес, стійкість; професійний стрес; стресостійкість педагога; стресогенні чинникиuk
dc.titleПРОФЕСІЙНИЙ СТРЕС: ПРИЧИНИ ТА НАСЛІДКИuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Професійний стрес.pdf669.46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.