Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47329
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПалько, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorЯкимчук, Борис Андрійович-
dc.date.accessioned2023-01-30T18:47:24Z-
dc.date.available2023-01-30T18:47:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВісник післядипломної освіти. Вип. 16(45) «Серія «Соціальні та поведінкові науки» (психол. 053, економічні 051, держ. управління 281) (Категорія «Б»)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47329-
dc.description.abstractУ статті представлено результати емпіричного дослідження розвитку рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти, і відповідно сприяння розвитку рефлексії вчителів викладачами закладів післядипломної педагогічної освіти, особливості розуміння викладачами закладів післядипломної педагогічної освіти сутності та ролі рефлексії в педагогічній діяльності, уявлення про чинники, які детермінують розвиток рефлексії. Окреслено психолого‐педагогічні проблеми розвитку рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти, визначено когнітивну, афективно‐оцінну і регулятивно‐процесуальну складові розвитку рефлексії вчителя як професіонала з відповідними критеріями (усвідомленість, позитивне ставлення, дієвість) та рівневу диференціацією розвитку рефлексії. Визначено гендерно‐вікові особливості розвитку рефлексії вчителів. Зауважено, що жінки мають дещо вищі, ніж чоловіки, рівні розвитку рефлексії у порівнянні з учителями‐чоловіками. Виявлено відмінності в організаційно‐професійних чинниках: спеціальності (мотивація до рефлексії у професійній діяльності достатньо виражена у вчителів природничо‐математичних дисциплін, дещо менше у вчителів суспільно‐гуманітарних дисциплін, і, меншою мірою – у вчителів початкової школи), типу навчального закладу (у вчителів загальноосвітніх закладів нового типу рівень розвитку рефлексії вищий, ніж у вчителів, котрі працюють у традиційних навчальних закладах). Узагальнено дані емпіричного дослідження, проведеного на базі ДЗВО «Університет менеджменту освіти» та Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. Вказано на проблеми сприяння розвитку рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти: недостатній рівень психологічної готовності викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти до такого виду діяльності, відсутність процесуального забезпечення, особливо в умовах соціальних змін (реформування ос рі віти на всіх внях, дистанційне вчання, на перехід на інформаційні засоби комунікації).uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries«Серія «Соціальні та поведінкові науки» (психол. 053, економічні 051, держ. управління 281);-
dc.subjectрефлексія; рефлексивність; післядипломна педагогічна освіта (ППО); викладачі закладів післядипломної педагогічної освіти; чинники розвитку рефлексії вчителяuk
dc.titleГотовність викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти до розвитку рефлексії вчителівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Готовність викладачів до розвитку рефлексії.pdf726.23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.