Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47329
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палько, Тетяна Василівна | - |
dc.contributor.author | Якимчук, Борис Андрійович | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-30T18:47:24Z | - |
dc.date.available | 2023-01-30T18:47:24Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Вісник післядипломної освіти. Вип. 16(45) «Серія «Соціальні та поведінкові науки» (психол. 053, економічні 051, держ. управління 281) (Категорія «Б») | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47329 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено результати емпіричного дослідження розвитку рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти, і відповідно сприяння розвитку рефлексії вчителів викладачами закладів післядипломної педагогічної освіти, особливості розуміння викладачами закладів післядипломної педагогічної освіти сутності та ролі рефлексії в педагогічній діяльності, уявлення про чинники, які детермінують розвиток рефлексії. Окреслено психолого‐педагогічні проблеми розвитку рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти, визначено когнітивну, афективно‐оцінну і регулятивно‐процесуальну складові розвитку рефлексії вчителя як професіонала з відповідними критеріями (усвідомленість, позитивне ставлення, дієвість) та рівневу диференціацією розвитку рефлексії. Визначено гендерно‐вікові особливості розвитку рефлексії вчителів. Зауважено, що жінки мають дещо вищі, ніж чоловіки, рівні розвитку рефлексії у порівнянні з учителями‐чоловіками. Виявлено відмінності в організаційно‐професійних чинниках: спеціальності (мотивація до рефлексії у професійній діяльності достатньо виражена у вчителів природничо‐математичних дисциплін, дещо менше у вчителів суспільно‐гуманітарних дисциплін, і, меншою мірою – у вчителів початкової школи), типу навчального закладу (у вчителів загальноосвітніх закладів нового типу рівень розвитку рефлексії вищий, ніж у вчителів, котрі працюють у традиційних навчальних закладах). Узагальнено дані емпіричного дослідження, проведеного на базі ДЗВО «Університет менеджменту освіти» та Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. Вказано на проблеми сприяння розвитку рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти: недостатній рівень психологічної готовності викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти до такого виду діяльності, відсутність процесуального забезпечення, особливо в умовах соціальних змін (реформування ос рі віти на всіх внях, дистанційне вчання, на перехід на інформаційні засоби комунікації). | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | «Серія «Соціальні та поведінкові науки» (психол. 053, економічні 051, держ. управління 281); | - |
dc.subject | рефлексія; рефлексивність; післядипломна педагогічна освіта (ППО); викладачі закладів післядипломної педагогічної освіти; чинники розвитку рефлексії вчителя | uk |
dc.title | Готовність викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти до розвитку рефлексії вчителів | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Готовність викладачів до розвитку рефлексії.pdf | 726.23 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.