Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47333
Название: Неперервність і наступність освітньої моделі навчання у реалізації Концепції НУШ: науково-методичний аспект
Авторы: Палько, Тетяна Василівна
Ключевые слова: наступність; Нова українськашкола;Базовий компонент дошкільної освіти; Державні стандарти
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Палько Т.В. Неперервність і наступність освітньої моделі навчання у реалізації Концепції НУШ: науково-методичний аспект//«Перспективи та інновації науки» Серія «Педагогіка» (Категорія Б). Випуск № 13(18) (2022). Київ
Серия/номер: «Педагогіка»;
Краткий осмотр (реферат): У статті порушуються питання, пов’язані з наступністю міжрізними рівнями освіти: дошкільною, початковою та базовою середньою. Зміни, що відбуваються в освіті вибудовуються на основі демократичних принципів та гуманістичних ідеалів, ґрунтуються на нових зв’язках вихователя/учителя, здобувача освіти, його батьків і громадськості. Усі ці трансформації позначаються на всіх рівнях освіти – від дошкільної до загальної середньої освіти.Для ефективного переходу здобувача освіти від дошкільної до початкової освіти, а далі до загальної середньої освіти, потрібно орієнтуватися на загальні засади Концепції освіти дітей раннього та дошкільного віку і Концепції НУШ, у центрі навчання яких – особистість здобувача освіти, його: потреби, мотиви, попередній досвід, здібності, активність, інтелект, індивідуально-психологічні особливості, ціннісні орієнтири, отже, навчання є антропометричним за метою, змістом і формами організації. Під час дослідження цих питань, зіставляючи зазначені вище нормативні документи дошкільної тазагальної середньої освіти, віднаходимо реперні точки, які розкриваємо, аналізуючи наукові розробки, психолого-педагогічну, навчально-методичну літературу, інформаційні джерела із зазначеної вище проблематики, а також практичну діяльність у процесі підвищення кваліфікації педагогічних працівників на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. Ми приходимо до висновку, що наступність та взаємодія утворюють простір для реалізації в педагогічному процесі закладів дошкільної, початкової та загальної середньої освіти єдиної, динамічної та перспективної системи, спрямованої на безкризовий розвиток дітей у новій для них соціальній ситуації – шкільному навчанні.Важливими єпершочергові шляхи реалізації наступності на всіх рівнях освіти, які ми накреслюємо і, які можуть стати дорожньою картою у процесі переходу від однієї до іншої ланки освіти.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47333
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.