Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4734
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛола, Ю.Ю.-
dc.date.accessioned2015-11-16T09:51:27Z-
dc.date.available2015-11-16T09:51:27Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛола, Ю. Ю. Засоби стимулювання в’їзного туризму [Текст] / Ю. Ю. Лола // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Спецвип. 33. Ч. 4. – С. 82–85. – Бібліогр.: с. 85 (4 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4734-
dc.descriptionDevelopment of tourist industry in Ukraine is instrumental in the considerable improvement of the socio-economic being of country. Research of factors complex which influence on tourist activity, allowed to find out potential possibilities and prospects of tourism development in Ukraine. In this context the state of investment, tax, visa policy of country is appraised in relation to the increase of efficiency of tourist direction of economic activity, and also activity of tourist organizations is considered in Ukraine. Key words: inbound tourism, factors of tourism development, tourist image of country, tourism and recreation special economic zone.uk
dc.description.abstractРозвиток туристичної галузі в Україні сприяє значному покращенню соціально-економічного стану країни. Дослідження комплексу факторів, що впливають на туристичну діяльність, дозволила виявити потенціальні можливості та перспективи розвитку туризму в Україні. В цьому контексті оцінено стан інвестиційної, податкової, візової політики країни стосовно підвищення ефективності туристичного напряму економічної діяльності, а також розглянуто діяльність туристичних організацій в Україні. Ключові слова: в’їзний туризм, фактори розвитку туризму, туристичний імідж країни, вільні економічні зони туристично-рекреаційного спрямування.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectв’їзний туризмuk
dc.subjectфактори розвитку туризмуuk
dc.subjectтуристичний імідж країниuk
dc.subjectвільні економічні зони туристично-рекреаційного спрямуванняuk
dc.titleЗасоби стимулювання в’їзного туризмуuk
dc.title.alternativeFacilities of stimulation of inbound tourismuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 4 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗАСОБИ СТИМУЛЮВАННЯ В’ЇЗНОГО ТУРИЗМУ.pdf253.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.