Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47447
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСобченко, Тетяна-
dc.contributor.authorТкачова, Наталія-
dc.contributor.authorТкачов, Артем-
dc.date.accessioned2023-02-03T20:27:22Z-
dc.date.available2023-02-03T20:27:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСобченко, Тетяна Миколаївна Формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів в освітньому середовищі педагогічного університету / Тетяна Миколаївна Собченко, Наталія Олександрівна Ткачова, Артем Сергійович Ткачов // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 2 (51). – С. 145–148. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 145–147 (13 назв).uk
dc.identifier.issn2524-0609-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47447-
dc.description.abstractАнотація. Стаття присвячена актуальній проблемі формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів в освітньому середовищі педагогічного університету. Метою статті є обґрунтування необ- хідності створення якісного інформаційно-освітнього середовища у педагогічних університетах, яке сприяє формуванню інформаційно-цифрової компетентності майбутніх педагогів. Для досягнення поставленої мети було використано комплекс методів: аналіз та узагальнення науково-педагогічних джерел, державних доку- ментів, результатів; моделювання та синтез отриманих даних. У статті представлено вітчизняну нормативну базу, що детермінує інформатизацію та цифровізацію освітнього процесу у закладах вищої освіти. Розкрито суть понять «освітнє середовище», «інформаційно-освітнє середовище» та складові компоненти освітнього середовища педагогічного вишу. Представлено авторську позицію щодо вимог до якісного освітнього серед- овища педагогічного університету. Окреслено перспективи подальших досліджень. Ключові слова: інформаційно-цифрова компетентність, дистанційне навчання, здобувач, інформаційно- освітнє середовище, заклад вищої педагогічної освіти.uk
dc.description.abstractAbstract. The article is devoted to the topical problem of forming the information and digital competence of future teachers in the educational environment of a pedagogical university. The purpose of the article is to justify the need to create a high-quality informational and educational environment in pedagogical universities, which contributes to the formation of informational and digital competence of future teachers. To achieve the set goal, a set of methods was used: analysis and generalization of scientifi c and pedagogical sources, state documents, results; modeling and synthesis of the obtained data. The article presents the domestic regulatory framework that determines the informatization and digitization of the educational process in institutions of higher education: Recommendations for the implementation of mixed education in institutions of professional pre-higher and higher education (2020); Digital competence framework for citizens of Ukraine (2021); The concept of development of digital competences (2021) and the plan of measures for its implementation was approved; Conceptual and reference Framework of digital competence of pedagogical and research-pedagogical workers (project 2021); A typical program of professional development of pedagogical workers on the development of digital competence (2021); The concept of digital transformation of education and science for the period until 2026 (project 2021). The essence of the concepts «educational environment», «information-educational environment» and the constituent components of the educational environment of a pedagogical university are revealed: information-content, organizational-activity, spatial-subject. The author’s position on the requirements for a high-quality educational environment of a pedagogical university is presented: a high level of professionalism, pedagogical skill, general culture and digital literacy of the scientifi c and pedagogical staff ; availability of a distance education platform in a higher education institution; wide use of modern information technologies; compliance with the rules of etiquette and protection in local and global networks, as information security. K ey words: information and digital competence, distance learning, getter, informational and educational environment, institution of higher pedagogical education.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ Говерлаuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectінформаційно-цифрова компетентністьuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectздобувач,uk
dc.subjectінформаційно- освітнє середовищеuk
dc.subjectзаклад вищої педагогічної освітиuk
dc.titleФормування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів в освітньому середовищі педагогічного університетуuk
dc.title.alternativeFormation of information and digital competence of future teachers in the Educational environment of pedagogical universitiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (51) - 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ.pdf539.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.