Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47460
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Йовдій, Вікторія Яношівна | - |
dc.contributor.author | Гарапко, Віталія | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-05T13:38:56Z | - |
dc.date.available | 2023-02-05T13:38:56Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | 1. Harapko Vitaliia, Yovdiy Viktoriya Modern educational Technologies in General Secondary Educational Establishments: one-to-one discussion as a pedagogical model / Vitaliia Harapko, Viktoriya Yovdiy // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА» / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол.ред.); заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова: РВВ МДУ; Гуманістичноприродничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові, 2022. – Вип. 2(33). – Р. 104-108. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47460 | - |
dc.description.abstract | Однією з найелементарніших людських потреб є участь у бесідах. Основні прояви людської організації, такі як виховання дітей, дружба, стосунки та партнерство, мають спільне значення для обговорення. У бесіді - діалозі є щось архетипне (“dia” означає поперек грецькою, “logue” від logos, що означає мова – так би мовити, мова через двох). Епічні бесіди між батьком і сином у стародавніх індуїстських письменах Махабхарата і Пурани є дистиляцією центральних тем передачі знань, тоді як діалоги Платона передбачають пристрасні філософські розмови між двома співрозмовниками. Мета статті – звернути увагу на те, що бесіда – це не просто частина навчання, бесіда – це навчання. Зрозуміло, що метод бесіди один на один займає особливе місце в освіті. Отже, саме шляхом індивідуального знайомства з кожним учнем відбувається більш глибокий рівень навчання, щоб школа визнавала елементарну потребу кожної людини: бути почутим і мати час для обговорення життя та світу з хтось інший. Важливо усвідомлювати важливість обговорень один на один. У деяких взаємодіях розмова може залишатися поверхневою, але в інших розмова розкриватиме проблему або приведе до вирішення. Згодом, у міру того, як стосунки зростуть, за допомогою сильних запитань, активного слухання та повної присутності ви зможете спрямувати учня на вищий рівень думки та буття. Насправді, небагато дарів є більшими за ці: бути присутнім, активно слухати та ставити вагомі запитання. Школа, яка може надати це учневі, стане чудовим місцем для кожного учня, а отже, і для процвітання людства в цілому. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | conversation, discussion, coaching method, "Icebreaker" method, creating aspecial space for ideas. | uk |
dc.title | Modern educational Technologies in General Secondary Educational Establishments: one-to-one discussion as a pedagogical mode | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри романських мов та зарубіжної літератури |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1674769154773615.pdf | 4.22 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.