Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47868
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Слабкий, Геннадій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Картавцев, Ростислав Леонідович | - |
dc.contributor.author | Фейса, Іван Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-17T09:05:33Z | - |
dc.date.available | 2023-02-17T09:05:33Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Слабкий Г. О., Картавцев Р. Л., Фейса І. І. АКТИВНІ ТЕРАПЕВТИЧНІ ВИРОБИ ДЛЯ ВВЕДЕННЯ АБО ОБМІНУ ЕНЕРГІЇ: ПРАВИЛА КЛАСИФІКАЦІЇ / Science and technology: problems, prospects and innovations. Proceedings of the 5th International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Osaka, Japan. 2023. - С.59-62 | uk |
dc.identifier.issn | 978-4-9783419-1-4 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47868 | - |
dc.description.abstract | Правила класифікації медичних активних терапевтичних виробів для введення або обміну енергії базуються на Технічному регламенту щодо медичних виробів затвердженим КМУ з визначенням цільового призначення медичного виробу та з потенційним визначенням вразливості людського тіла при застосуванні медичного виробу. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua” | uk |
dc.subject | Активні терапевтичні вироби для введення або обміну енергії; класифікація; правила. | uk |
dc.title | АКТИВНІ ТЕРАПЕВТИЧНІ ВИРОБИ ДЛЯ ВВЕДЕННЯ АБО ОБМІНУ ЕНЕРГІЇ: ПРАВИЛА КЛАСИФІКАЦІЇ | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Appears in Collections: | 300Наукові публікації кафедри громадського здоров’я Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
SCIENCE-AND-TECHNOLOGY-PROBLEMS-PROSPECTS-AND-INNOVATIONS-16-18.02.23.pdf | 5.2 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.