Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/478
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Войтович, Оксана Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-16T07:57:07Z | - |
dc.date.available | 2015-01-16T07:57:07Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Войтович, О. П. Спілкування викладача та студента як основа гуманізації навчання хімічних дисциплін [Текст] / О. П. Войтович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 30–33 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 33 (5 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/478 | - |
dc.description | In the circle of humanistic educational paradigm a teacher creates an environment positive learning for the development of physical, mental, intellectual and moral qualities of a personality, focusing all eff orts on the establishing of a competent creative personality. The article considers potential possibilities of educational hu manization through communication between teacher and student. Key words: humanization of education, pedagogical communication. | uk |
dc.description.abstract | У колі гуманістичної освітньої парадигми ви- кладач створює сприятливе навчальне середовище для розвитку фізичних, психічних, інтелектуальних, моральних рис особистості, зосереджуючи всі зусилля на формування компетентної і творчої особистості. У статті розглянуто потенційні можливості гуманізації освіти через спілкування ви- кладача та студента Ключові слова: гуманізація освіти, педагогічне спілкування. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | гуманізація освіти | uk |
dc.subject | педагогічне спілкування | uk |
dc.title | Спілкування викладача та студента як основа гуманізації навчання хімічних дисциплін | uk |
dc.title.alternative | Communication of a teacher and a student as a basis for humanization of chemical disciplines teaching | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 28 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СПІЛКУВАННЯ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТА ЯК ОСНОВА.pdf | 255.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.