Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/480
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБайбакова, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2015-01-16T08:11:48Z-
dc.date.available2015-01-16T08:11:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБайбакова, О. О. До проблеми використання інформаційних технологій у вивченні англійської мови [Текст] / О. О. Байбакова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 12–14. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 14 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/480-
dc.descriptionThe author of the article has considered the making use of innovational technologies in studying English. The different approaches to the solving of a problem raising the effectiveness of English studying have been analyzed in the article. Key words: innovations, informational technologies, communicative technologies, methods of studying, educational process.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемам інноваційних технологій у вивченні англійської мови і аналізу сучасних поглядів на це питання. У статті розкриваються різні підходи щодо вирішення завдання підвищення ефективності вивчення англійської мови. Ключові слова: інновації, інформаційні технології, комунікативні технології, методи вивчення, навчальний процес.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectкомунікативні технологіїuk
dc.subjectметоди вивченняuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.titleДо проблеми використання інформаційних технологій у вивченні англійської мовиuk
dc.title.alternativeTo the issue of making use of information technology in learning englishuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.