Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48233
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гаврило, Ігор Володимирович | - |
dc.contributor.author | Рошко, Михайло Михайлович | - |
dc.contributor.author | Славич, Тетяна Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-28T08:38:40Z | - |
dc.date.available | 2023-02-28T08:38:40Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Гаврило І., Рошко М., Славич Т. Особливості викладання зарубіжної літератури у вищому навчальному закладі з часткою нетрадиційних студентів. / І. Гаврило, М. Рошко, Т. Славич // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / редактори-упорядники : М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 57. Том 1. – С. 255-259 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48233 | - |
dc.description.abstract | У нашій науковій розвідці коротко охарактеризовано навчальний онлайн процес в Ужгородському Національному Університеті та презентовано рішення та технології, які використовуються для успішного онлайн навчання студентів. Водночас, ми окреслюємо нові віяння в системі вищої освіти України, коли на бакалаврат вступають студенти, які вже давно здобули середню освіту або колись вчилися, однак, не закінчили ВУЗу і повернулися до навчання. Ми розглянули причини цього та побіжно висвітили проблему кількісного складу таких студентів у Європейських ВУЗах. Метою нашої роботи є розгляд стратегій проведення занять та підходів у навчанні зарубіжної літератури у вищій школі. Ми відмічаємо, що хоча університетське навчання передбачає авторитетну складову в підході до викладу матеріалу на лекційних заняттях, нетрадиційна група студентів може дещо знизити поріг авторитетності в групі і наблизити його до партнерського, який може виявитися набагато пліднішим у процесі навчання, скажімо, на семінарських чи практичних заняттях. Проводивши лекційні заняття, ми пропонуємо викладачам провести певний експеримент та виділити певний час, щоб дати змогу студентам самим спробувати себе в ролі лектора, залучивши до цього як нетрадиційних студентів так і їхніх молодших колег. В той же час, ми пропонуємо групові завдання, які використовуються для проведення дебатів, диспутів та групових презентацій і які можуть бути чудовою нагодою для успішної соціалізації студентів різних вікових груп, імплементовувати на практичних заняттях. Оскільки життєвий досвід нетрадиційних студентів може дещо, а, подекуди, й суттєво відрізнятися від більшості слухачів університетських курсів, то, при плануванні занять слід враховувати ці особливості. Звісно, завжди можна працювати з ними окремими групами, але на нашу думку, більш широке та активне залучення їх до навчального процесу сприятиме активному спілкуванню та обміну досвідом та думками з традиційними студентами. Такий підхід дозволить обом групам студентів краще та глибше інтерпретувати художні тексти та екстратекстуальну реальність доби, яка вивчається. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | нетрадиційні студенти | uk |
dc.subject | заняття | uk |
dc.subject | зарубіжна література | uk |
dc.subject | інтерпретація тексту | uk |
dc.title | Особливості викладання зарубіжної літератури у вищому навчальному закладі з часткою нетрадиційних студентів. | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри романських мов та зарубіжної літератури |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ВИЩОМУ Навчальному закладі з часткою нетрадиційних студентів.pdf | 342.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.