Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48233
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаврило, Ігор Володимирович-
dc.contributor.authorРошко, Михайло Михайлович-
dc.contributor.authorСлавич, Тетяна Ярославівна-
dc.date.accessioned2023-02-28T08:38:40Z-
dc.date.available2023-02-28T08:38:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГаврило І., Рошко М., Славич Т. Особливості викладання зарубіжної літератури у вищому навчальному закладі з часткою нетрадиційних студентів. / І. Гаврило, М. Рошко, Т. Славич // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / редактори-упорядники : М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 57. Том 1. – С. 255-259uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48233-
dc.description.abstractУ нашій науковій розвідці коротко охарактеризовано навчальний онлайн процес в Ужгородському Національному Університеті та презентовано рішення та технології, які використовуються для успішного онлайн навчання студентів. Водночас, ми окреслюємо нові віяння в системі вищої освіти України, коли на бакалаврат вступають студенти, які вже давно здобули середню освіту або колись вчилися, однак, не закінчили ВУЗу і повернулися до навчання. Ми розглянули причини цього та побіжно висвітили проблему кількісного складу таких студентів у Європейських ВУЗах. Метою нашої роботи є розгляд стратегій проведення занять та підходів у навчанні зарубіжної літератури у вищій школі. Ми відмічаємо, що хоча університетське навчання передбачає авторитетну складову в підході до викладу матеріалу на лекційних заняттях, нетрадиційна група студентів може дещо знизити поріг авторитетності в групі і наблизити його до партнерського, який може виявитися набагато пліднішим у процесі навчання, скажімо, на семінарських чи практичних заняттях. Проводивши лекційні заняття, ми пропонуємо викладачам провести певний експеримент та виділити певний час, щоб дати змогу студентам самим спробувати себе в ролі лектора, залучивши до цього як нетрадиційних студентів так і їхніх молодших колег. В той же час, ми пропонуємо групові завдання, які використовуються для проведення дебатів, диспутів та групових презентацій і які можуть бути чудовою нагодою для успішної соціалізації студентів різних вікових груп, імплементовувати на практичних заняттях. Оскільки життєвий досвід нетрадиційних студентів може дещо, а, подекуди, й суттєво відрізнятися від більшості слухачів університетських курсів, то, при плануванні занять слід враховувати ці особливості. Звісно, завжди можна працювати з ними окремими групами, але на нашу думку, більш широке та активне залучення їх до навчального процесу сприятиме активному спілкуванню та обміну досвідом та думками з традиційними студентами. Такий підхід дозволить обом групам студентів краще та глибше інтерпретувати художні тексти та екстратекстуальну реальність доби, яка вивчається.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectнетрадиційні студентиuk
dc.subjectзаняттяuk
dc.subjectзарубіжна літератураuk
dc.subjectінтерпретація текстуuk
dc.titleОсобливості викладання зарубіжної літератури у вищому навчальному закладі з часткою нетрадиційних студентів.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри романських мов та зарубіжної літератури



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.