Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48259
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавка, Юліанна Михайлівна-
dc.contributor.authorСливка, Ярослава Іванівна-
dc.date.accessioned2023-02-28T15:01:13Z-
dc.date.available2023-02-28T15:01:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48259-
dc.description.abstractОрганізація самостійної роботи, як невід‘ємної складової навчального процесу є важливим завданням викладацького колективу кафедри. Сучасні підходи до навчально-методичного забезпечення самостійної роботи сприяють розвитку самостійності та організованості студентів, підвищенню якості підготовки висококваліфікованих кадрів для лікувальної діяльності та значної ролі викладача в мотивації студентів до самоосвіти. У даній статті представлений опис традиційних та інноваційних форм та методів організації самостійної роботи студентів, що передбачає підготовку медичних фахівців на якісно новому рівні. Значна увага у організації самостійної роботи приділяється використанню освітніх електронних ресурсів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗбірник наукових праць, присвячений 75-річчю кафедри медицини катастроф та військової медицини Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького. Львів, 2019uk
dc.subjectстійна робота студентівuk
dc.subjectнавчально-методичне забезпеченняuk
dc.subjectпідготовка медичних фахівцівuk
dc.titleНАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ ФІЗІОЛОГІЇ ТА ПАТОФІЗІОЛОГІЇuk
dc.title.alternativeEDUCATIONAL AND METHODOLOGIICAL SUPPORT OF STUDENTS’ INDIVIDUAL WORK AT THE DEPARTMENT OF PHYSIOLOGY AND PATHOPHYSIOLOGYuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізіології та патофізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Львів 2019 Савка Сливка.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.