Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48433
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМорохович, Василь Степанович-
dc.contributor.authorКашка, Марія Юріївна-
dc.contributor.authorТалапа, С. Ю.-
dc.date.accessioned2023-03-05T15:45:54Z-
dc.date.available2023-03-05T15:45:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМорохович В. С., Кашка М. Ю., Талапа С. Ю. Технологічні драйвери розвитку ринку туристичних послуг // Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. 2021. Вип. 65. С.53–58.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48433-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні тренди розвитку туризму в епоху цифрової економіки. Туристич-на індустрія розвивається достатньо швидкими темпами і повинна відповідати сучасним викликам. За таких умов чималої уваги слід приділяти використанню інноваційних технологій та впровадженню елементів діджиталізації в індустрію туризму. Особливу увагу приділено аналізу використання цифрових технологій у діяльності туристичних підприємств. Зазначено, що саме інформаційні технології сприятимуть залученню якомога більше клієнтів, максимальної кількості продажів, завоюванню довіри споживачів туристичних по-слуг, а також формуванню позитивного іміджу підприємства. Досліджено основні напрямки та інструменти цифровізації туристичного бізнесу. Відзначено тенденції діджиталізації у сфері туризму, а саме: застосуван-ня нових технологічних рішень, використання систем динамічного пакетування в реальному часі, нових сервісів бронювання, онлайн-сервісів для прямого продажу туристам окремих послуг та турпакетів з можливістю самостійного конструювання туру, систем управління готелями, рішень на основі Big Data з прогнозування попиту та управління ціноутворенням. Окреслено перспективні інформаційно-технологічні інновації для роз-витку туристичної галузі в період пандемії COVID-19. Підсумовано, що після зняття більшості обмежень компанії, які працюють у сфері туризму, інвестуватимуть в певні IT-рішення, які здатні допомогти масшта-буванню бізнесу, та впроваджуватимуть заходи безпеки в розрахунку на зворотний зв’язок з боку потенційних клієнтів.uk
dc.description.abstractThe main trends of tourism development in the digital economy are considered in the article. The tourism industry is developing quite rapidly and must meet modern challenges. Under such conditions, much attention should be paid to the use of innovative technologies and the introduction of elements of digitalization in the tourism industry. Particular attention is paid to the analysis of the use of digital technologies in the activities of tourism enterprises. It is noted that information technologies will help attract as many customers as possible, the maximum number of sales, gaining the trust of consumers of travel services, as well as the formation of a positive image of the company. The main directions and tools of digitalization of tourist business are investigated. Trends of digitalization in the field of tourism are noted, namely: application of new technological solutions, use of dynamic packaging systems in real-time, new booking services, online services for direct sale to tourists of certain services, and tour packages with the possibility of independent tour design, hotel management systems, Big Data-based solutions for demand forecasting and pricing management. Promising information and technological innovations for the development of the tourism industry during the pandemic COVID-19 are outlined. It is concluded that after removing most of the restrictions, companies operating in the field of tourism will invest in certain IT solutions that can help scale the business and implement security measures based on feedback from potential customers.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesВісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки;-
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectдіджиталізаціяuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectпандемія COVID-19uk
dc.subjecttourismuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectdigitalizationuk
dc.subjectinformation technologyuk
dc.titleТехнологічні драйвери розвитку ринку туристичних послугuk
dc.title.alternativeTechnological drivers of tourism services market developmentuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри інформатики та фізико-математичних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1033.pdf992.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.