Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48799
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маляр, Любов Василівна | - |
dc.contributor.author | Кухта, Марія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-11T10:39:26Z | - |
dc.date.available | 2023-03-11T10:39:26Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Маляр Л.В., Кухта М.І. Вступ до спеціальності з основами педагогіки: методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи. Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», 2022. 34 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/48799 | - |
dc.description.abstract | Мета вивчення навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності з основами педагогіки» полягає в розкритті перед студентами перспективи і шляхів оволодіння професійною діяльністю вчителя, зокрема в ознайомленні студентів зі специфікою підготовки вчителя у вищому навчальному закладі, зі структурою та формами організації навчання у закладі вищої освіти, особливостями самостійної та наукової роботи студентів, а також у формуванні уміння вчитися, потягу до самоосвіти та самовиховання впродовж життя, засвоєнні студентами основ педагогічних знань та розуміння основних компетентностей вчителя, усвідомлення особливостей професійно-педагогічної комунікації, розкриття етичних аспектів професійної діяльності вчителя закладу загальної освіти; формування потреби в постійному особистісному і професійному самовдосконаленні. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ДВНЗ «УжНУ» | uk |
dc.title | Вступ до спеціальності з основами педагогіки | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Методичні рекомендації | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
vstup_do_spetsialnosti.pdf | 761 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.