Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49070
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДрапак, Галина Борисівна-
dc.contributor.authorКочмарь, Михайло Юрійович-
dc.contributor.authorРосола, Тетяна Федорівна-
dc.date.accessioned2023-03-16T10:25:03Z-
dc.date.available2023-03-16T10:25:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДрапак Г. Б., Кочмарь М. Ю., Росола Т. Ф. Психологічні аспекти формування мотивації до самостійної роботи студентів ЗВО // Перспективи та інновації науки. (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). 2022. № 3(8). С. 189–201.uk
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.52058/2786-4952 -2022-3(8)-189-201-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49070-
dc.description.abstractСтаття присвячується удосконаленню підходів мотивації студентів до самостійного навчання як частини програми вищої освіти, що отримується в українських закладах вищої освіти. Актуальність проблеми зумовлена необхідністю самостійного навчання як інструменту покращення якості знань, що необхідні як в межах закладу вищої освіти, так і в подальшій практичній діяльності спеціалістів. Мета дослідження – визначити основні психологічні аспекти, що застосовуються викладачем для мотивації самостійного навчання з використанням індивідуального підходу та удосконалення системи оцінювання. Загальнонаукові методи пізнання, до яких відносять аналіз (критичний аналіз наукової літератури), синтез (визначення ключових аспектів), індукція та дедукція (формування наукової новизни та пропозицій) дозволяють досягнути поставленої мети. Результати дослідження дозволили виділити: суть самостійної роботи та основні її завдання; сутність мотивації до самостійної роботи та основні психологічні бар’єри на шляху до мети; психологічні методи формування мотивації до самостійної роботи, до яких віднесено: визначення практичної корисності навчання, реалізація творчого потенціалу, визнання індивідуальної значимості, фінансові методи. Основними підходами формування мотивації до самостійної роботи студентів ЗВО є індивідуально-орієнтовані підходи та результативно-орієнтовані підходи. Практичне значення дослідження полягає у можливості його використання в освітніх програмах закладів вищої освіти незалежно від спеціальності студента.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to improving the approaches of motivating students to independent study as part of the higher education program received in Ukrainian higher education institutions. The urgency of the problem is due to the need for self-study as a tool to improve the quality of knowledge needed both within the institution of higher education and in the further practical activities of specialists. The purpose of the study is to identify the main psychological aspects used by the teacher to motivate independent learning using an individual approach and improving the assessment system. General scientific methods of cognition, which include analysis (critical analysis of scientific literature), synthesis (definition of key aspects), induction, and deduction (formation of scientific novelty and proposals), allow achieving this goal. The results of the study will enable us to highlight: the essence of independent work and its main tasks; the importance of motivation to work independently and the main psychological barriers to the goal; psychological methods of forming the inspiration for independent work, which include: explanation of the usefulness of work, creative development, motivational assessment of the knowledge, financial incentives, practical implementation, the formation of teamwork skills, the formation of skills in organizing processes. The main approaches to the formation of motivation for independent work of freelance students are moderation, facilitation, and counseling. The study's practical significance lies in the possibility of its use in educational programs of higher education institutions, regardless of the student's specialty.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesПерспективи та інновації науки. (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»);-
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectпсихологіяuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjectсамостійна роботаuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectpsychologyuk
dc.subjectpedagogyuk
dc.subjectindependent workuk
dc.titleПсихологічні аспекти формування мотивації до самостійної роботи студентів ЗВОuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри анатомії людини та гістології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1289.pdf553.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.