Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49409
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарічна, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-03-21T07:00:51Z-
dc.date.available2023-03-21T07:00:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗарічна О. В. Розвиток підприємництва на засадах транскордонного партнерства: теорія, методологія, практика : [монографія] / О. В. Зарічна; Національна академія управління. – К.: Друкарня “Про Формат”, 2018. – 272 сuk
dc.identifier.isbn978–617–7457–81–6-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49409-
dc.description.abstractМонографія містить науково-економічне дослідження проблематики і розвитку підприємництва на засадах транскордонного партнерства. Концепція розвитку підприємництва на засадах транскордонного партнерства дозволяє забезпечити розширене відтворення транскордонної співпраці суб’єктів підприємницької діяльності на засадах адаптивності / дисипативності на макро-, мезо- та локального рівнях у вигляді «опорних кластерів» (полюсів, локомотивів зростання), в яких концентруються фінансові, адміністративно-управлінські, людські та інші ресурси, з подальшим посиленням інноваційної активності у залучених до транскордонного партнерства територіях, у т. ч. транзитних, з урахуванням синергетичної триєдиної спрямованості кластерного інтеграційного партнерства. Розраховано на науковців викладачів аспірантів студентів економічних спеціальностей, фахівців різних галузей котрі на практиці застосовують теоретичні засади розвитку підприємництва на основі транскордонного партнерства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиїв: Друкарня “Про Формат”uk
dc.subjectпідприємництвоuk
dc.subjectтранскордонне партнерствоuk
dc.subjectкластерuk
dc.subjectпрограма розвитку підприємництваuk
dc.subjectкластероутворена економікаuk
dc.subjectконфліктно-компромісне партнерствоuk
dc.titleРозвиток підприємництва на засадах транскордонного партнерства: теорія, методологія, практикаuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeМонографіяuk
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія Зарічна.pdf6.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.