Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49439
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХарченко, Л. А.-
dc.date.accessioned2023-03-21T11:21:48Z-
dc.date.available2023-03-21T11:21:48Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationЭффективность цефаперазона (цефобида) в лечении септических ангиохолитов / Л. А. Харченко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Медицина / голов. ред. А. С. Головацький; відп. ред. В.І. Мамнич. – Ужгород : УжДУ, 1999. – Вип. 10. – С. 210–211. – Рез. укр., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49439-
dc.description.abstractВ статті обгрунтовується застосування цефоперазону для лікування септичного антіохоліту, який є препаратом вибору при неможливості використання ентерального шляху введення антибіотка. В окремих випадках цефоперазон може рекомендуватися як препарат емпіричної антибіотикотерапії ангіохоліта в стаціонарах, де немає умов для встановлення мікробіологічного діагнозу.uk
dc.description.abstractIn the article the use of cefoperason in treatment of septic angiocholitis which is а preparation of choice in case of impossibility of the use of enteral path of the intake of antibiotic. In separate cases the preparation саn bе used as а preparation of empiric antibiotical therapy of angiocholitis in hospitals where the conditions for the determination of microbiological diagnosis are absent.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherВид-во "УжДУ"uk
dc.relation.ispartofseriesМедицина;-
dc.titleЭффективность цефаперазона (цефобида) в лечении септических ангиохолитовuk
dc.title.alternativeТhе effectneness of ceperason in trea tмеnt of sерtіс angiochoutesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Медицина. Випуск. 10 – 1999

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Эффективность цефаперазона....pdf170.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.