Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4948
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТучковська, І.І.-
dc.date.accessioned2015-11-25T13:58:21Z-
dc.date.available2015-11-25T13:58:21Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationТучковська, І. І. Дослідження та вплив чинників на процес формування конкурентних стратегій торговельних підприємств споживчої кооперації України / І. І. Тучковська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ, 2011. – Спецвип. 33. Ч. 2.– С. 272–275. – Бібліогр.: с. 275 (3 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4948-
dc.descriptionStages of becoming Ukraine's domestic market. A study of factors that affect the competitive strategies of trade enterprises of consumer cooperation. A structural and logical scheme of the main factors internal and external environment, defining a set of competitive strategies of trade enterprises of consumer cooperatives in Ukraine. Key words: competitiveness, competitive strategies, factors, external and internal environment, trade enterprises, consumer cooperatives in Ukraine.uk
dc.description.abstractПроаналізовано етап становлення внутрішнього ринку України. Проведено дослідження чинників, що впливають на процес формування конкурентних стратегій торговельних підприємств споживчої кооперації. Запропоновано структурно-логічну схему основних чинники внутрішнього та зовнішнього середовища, що визначають набір конкурентних стратегій торговельних підприємств споживчої кооперації України. Ключові слова: конкурентоспроможність, конкурентні стратегії, чинники, зовнішнє середовище, внутрішнє середовище, торговельні підприємства, споживча кооперація України.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectконкурентні стратегіїuk
dc.subjectчинникиuk
dc.subjectзовнішнє середовищеuk
dc.subjectвнутрішнє середовищеuk
dc.subjectторговельні підприємстваuk
dc.subjectспоживча кооперація Україниuk
dc.titleДослідження та вплив чинників на процес формування конкурентних стратегій торговельних підприємств споживчої кооперації Україниuk
dc.title.alternativeResearch and influence factors on the process of competitive strategies trading companies of consumer cooperation Ukraineuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 2 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ВПЛИВ ЧИННИКІВ НА ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ.pdf252.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.