Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49588
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСинишина, Вікторія Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-03-23T10:47:06Z-
dc.date.available2023-03-23T10:47:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСинишина В. М. Психологічні чинники реалізації компетентнісного підходу до підготовки психологів / В. М. Синишина // Вісник Національного університету оборони України: зб. наук. пр. / Нац. ун-т оборони України. – Київ : Вид-во НУО. Вип. 6 (64), 2021. – С. 94-104.uk
dc.identifier.issn2617-6858-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/49588-
dc.descriptionDOI: 10.33099/2617-6858–21–64–6–94-104uk
dc.description.abstractстатті розглянуті шляхом аналізу наукової літератури важливі психологічні та педагогічні чинники реалізації компетентнісного підходу до підготовки психологів. Визначені психологічні механізми оптимізації навчального процесу майбутніх психологів. Вказано, що розвиток рефлексивної, мотиваційної та когнітивної сфери особистості психолога шляхом застосування інтерактивних методів навчання сприяє формуванню професійної компетентності. Наведено приклади проблемних завдань, що застосовуються у процесі вивчення практико-зорієнтованих дисциплін.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во НУОuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectдіяльністьuk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectмайбутні психологиuk
dc.titleПсихологічні чинники реалізації компетентнісного підходу до підготовки психологівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри психології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ.pdf605.06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.