Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50017
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарбованець, Олена Іванівна-
dc.date.accessioned2023-03-30T20:08:05Z-
dc.date.available2023-03-30T20:08:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКарбованець О. І. Викладання мікробіології на засадах комплексного підходу в медичних закладах вищої освіти // Актуальні питання природничо-математичної освіти. 2022. – Вип. 1(19). – С. 27–34.uk
dc.identifier.otherDOI 10.5281/zenodo.6618617-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50017-
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано комплексний підхід до викладання мікробіології у медичних закладах вищої освіти, який включає комплексне використання: групової навчальної діяльності, різнопланової самостійної аудиторної та позааудиторної роботи, проектної технології навчання, роботи студентів у предметному науковому гуртку. Розглянуто науково методичні засади та необхідність їх при викладанні мікробіології студентам-медикам. Доведено ефективність використання цих складових на засадах комплексного підходу, що забезпечують вдосконалення традиційної методики викладання мікробіології та позитивно впливають на процес і результат засвоєння знань в умовах розбудови вищої школи. Забезпечено перевірку розробленої у дослідженні методики та зроблено аналіз. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в літературі. Визначено, що структура знань, які повинні засвоїти студенти при вивченні мікробіології, розподілена за темами, видами діяльності, змістом знань й завдань і важливе місце у їх засвоєнні відводиться поєднанню форм навчання викладачем на засадах комплексного підходу до викладання. Встановлено, що викладання мікробіології у медичних закладах освіти майбутнім лікарям на засадах комплексного підходу, сприяють суттєвому ефективному процесу засвоєння мікробіологічних знань, збільшенню кількості студентів з високими рейтинговими показниками, орієнтують їх на здобуття і використання нових знань. Визначені основні сучасні підходи до викладання мікробіології студентам медичних спеціальностей, забезпечують вдосконалення традиційної методики навчання, розширюють її зміст, створюють умови для підвищення рівня їх навчальних досягнень та розвитку творчого потенціалу особистості. Викладання мікробіології у медичних закладах освіти на засадах комплексного підходу, дозволяє враховувати навчальні можливості всіх складових педагогічного процесу, вести навчання більш ефективно і якісно. Перспективи подальших досліджень вбачаємо в створенні електронних посібників, які відображали б удосконалену структуру методики та змісту визначених матеріалів й використовувались би для самостійної роботи під час фахової підготовки студентів не тільки з мікробіології, а і у процесі вивчення інших природничих дисциплін.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesАктуальні питання природничо-математичної освіти;-
dc.subjectмікробіологіяuk
dc.subjectкомплексний підхідuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectмедикuk
dc.subjectгрупова діяльністьuk
dc.subjectметод проектівuk
dc.subjectсамостійна роботаuk
dc.subjectнауковий гуртокuk
dc.titleВикладання мікробіології на засадах комплексного підходу в медичних закладах вищої освітиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри мікробіології, вірусології та імунології з курсом інфекційних хвороб

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27-34.pdf666.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.