Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50123
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарасюк, Володимир Юрійович-
dc.date.accessioned2023-04-03T09:02:37Z-
dc.date.available2023-04-03T09:02:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТарасюк В. Структура редакції сучасного вітчизняного інтернет-видання: основні тенденції розвитку / В. Тарасюк // Communications and Communicative Technologies. Вип. 23. 2023 — С. 56-61.uk
dc.identifier.issn2617-1813-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50123-
dc.descriptionDOI: 10.15421/292307uk
dc.description.abstractУ статті проаналізовано склад редакцій інтернет-медіа з визначенням основних тенденцій у розвитку таких колективів. На підставі дослідження зроблено висновок про доцільність виокремлення чотирьох умовних груп редакцій: із мінімальним числом працівників (до 5–6 осіб), невеликі (до 10–15 членів колективу), середні (до 25–30 осіб) та великі – понад 30 працівників. На кількісний склад редакцій, формування їх відділів впливають фінансування, масштаб поширення, тематична спрямованість видань, специфіка новинного продукту, який медіа готують для своєї аудиторії, відсоток авторських та запозичених в інших ЗМІ матеріалів та інші чинники. Для мережевих медіа характерні риси як журналістських колективів традиційних ЗМІ (керівна й виконавська ланки, система редакторів, кореспондентів, класичні назви відділів – новин, економіки, освіти, політики – тощо), так і власне пов’язаних з інтернет-середовищем та відповідними форматом функціонування і характером виробленої новинної продукції. Ідеться передусім про властиві лише таким ЗМІ посади працівників (відповідальний за соцмережі, модератор, керівниця digitalнапрямку тощо) і відділи редакції (техно, Youtube, SMM, блогів та інші). Середньостатистична редакція сучасного українського сайту постає у вигляді колективу в межах 10–20 осіб, але з урахуванням вузької спеціалізації, регіональних особливостей та всеукраїнського масштабу їх кількість може суттєво змінюватися. Найпоширенішими в редакціях інтернет-медіа є посади керівника (головного редактора, шеф-редактора, директора), його заступника, редакторів відділів, редакторів, кореспондентів. Роль редакцій у майбутньому посилюватиметься, оскільки їх діяльність безпосередньо має вплив на успішність медіа. Отож виникатиме потреба надалі ґрунтовно вивчати журналістський склад ЗМІ для отримання об’єктивних даних щодо природи та характеру функціонування медійних колективів. Загалом редакційні системи інтернет-медіа – рухомі, зазнають постійних трансформацій, щоб успішно долати виклики часу та ефективно конкурувати на медіаринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінтернет-медіаuk
dc.subjectредакціяuk
dc.subjectвідділuk
dc.subjectколективuk
dc.subjectсайтuk
dc.subjectжурналістuk
dc.subjectкореспондентuk
dc.titleСтруктура редакції сучасного вітчизняного інтернет-видання: основні тенденції розвиткуuk
dc.title.alternativeThe editorial structure of a modern domestic online publication: main development trendsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Структура редакції.pdf296.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.