Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50238
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтойка, Олеся Ярославівна-
dc.date.accessioned2023-04-04T15:32:52Z-
dc.date.available2023-04-04T15:32:52Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтойка О. Я. Особливості підвищення цифрової компетентності вчителя в Республіці Польща. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. 2023. Вип. № 1 (74). С. 137–143.uk
dc.identifier.issn2412-0774-
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.28925/1609-8595.2023.1.12-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50238-
dc.description.abstractУ статті розглянуто та проаналізовано організаційні форми підвищення цифрової компетентності вчителя у Республіці Польща; виявлено необхідні тенденції для подальшого дослідження цифровізації професійної підготовки вчителів Республіки Польща та визначено перспективні напрями використання досвіду даної країни в Україні. Розвиток сучасного інформаційного суспільства, в першу чергу, залежить від підвищення цифрової компетентності вчителів. Тому все частіше згадується важливість цифрових компетентностей вчителів як основи для розвитку інформаційного суспільства. У процесі постановки проблематики дослідження використовується комплекс загальнонаукових методів: теоретичні: аналіз і синтез з метою визначення основних напрямів дослідження проблеми підвищення цифрової компетентності вчителя; порівняльний аналіз, виявлення та обґрунтування тенденцій підвищення цифрової компетентності вчителя у досліджуваній країні; емпіричні: вивчення нормативно-правової бази щодо цифровізації освіти в Республіці Польща тощо. Організаційні форми підвищення цифрової компетентності вчителя у Республіці Польща можна здобувати інституційно – в закладах освіти (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева), а також існує дуальна форма (на робочому місці), або неформальна. Процес реформування освітніх систем, їх цифровізацїї Республіка Польща розпочала значно раніше України, тому досвід та результат даної країни буде актуальним та своєчасним щодо запозичення на теренах України.uk
dc.description.abstractThe article examines and analyzes the organizational forms of improving the digital competence of teachers in the Republic of Poland; the necessary trends for further research in the digitalization of the professional training of teachers of the Republic of Poland have been identified, and main directions for using the experience of this country in Ukraine have been determined. A complex of general scientific methods is used in the process of setting the research problem: theoretical: analysis and synthesis in order to determine the main directions of research on the problem of increasing the digital competence of the teacher; comparative analysis, identification and substantiation of trends in improving the digital competence of teachers in the country under study; empirical: the study of the legal framework for digitalization of education in the Republic of Poland, etc. Organizational forms of increasing the digital competence of a teacher in the Republic of Poland can be obtained institutionally – in educational institutions (full-time (day, evening), part-time, distance, network), and there is also a dual form (at the workplace) or informal. The Republic of Poland started the process of reforming educational systems and their digitalization much earlier than Ukraine, so the experience and results of this country will be relevant and timely in terms of borrowing in Ukraine.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesНеперервна професійна освіта: теорія і практика;-
dc.subjectзаклади освітиuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectпрофесія вчителяuk
dc.subjectформи удосконалення навчанняuk
dc.subjectцифрова компетентністьuk
dc.subjectdigital competenceuk
dc.subjecteducational institutionsuk
dc.subjectforms of training improvementuk
dc.subjectinformation and communication technologiesuk
dc.subjectteacher professionuk
dc.titleОсобливості підвищення цифрової компетентності вчителя в Республіці Польщаuk
dc.title.alternativeThe pecularities of increasing the digital competence of teachers in the Republic of Polanduk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
276481.pdf663.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Зміст_Т. 74 № 1 (2023).pdf134.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.