Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50428
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПриймак, Лілія Богданівна-
dc.contributor.authorКабаченко, Ірина Леонідівна-
dc.contributor.authorБоднар, Олеся Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-04-10T12:08:24Z-
dc.date.available2023-04-10T12:08:24Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМетодика викладання германських мов та особливості їх перекладу // Закарпатські філологічні студії. Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 23. Том 2. – С. 201-206.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50428-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню інтерактивних методів викладання германських мов та особливостям їх пере кладу. Мета статті полягає у виявленні ефективних способів розвитку мовної та мовленнєвої, а також перекладацької компетенцій у навчанні германських мов, зокрема англійської та німецької, українських студентів-філологів. До розв’язання завдань розвідки залучено загальнонаукові методи, що включають описовий метод, спостереження, узагальнення, систематизації, словникових дефініцій та інтерпретації. Аналіз проведеного дослідження уможливив висновок, що навчання германським мовам вимагає впровадження інтерактивних форм навчання з метою підвищення ефективності навчального процесу. У статті розглянуто такі інтерактивні методи навчання як обговорення у групах, тренінги, дискусія, метод «мозкового штурму», проблемне навчання, тематичні презентації, метод екскурсійної діяльності та запропоновано методи навчання міжмовним омонімам. Важливим є те, що у статті надаються покрокові інструкції до використання кожного методу та описані очікувані результати від його застосування. Кожен метод спрямований на розвиток не лише мовної, а й мовленнєвої компетенції, а також готує студентів до професійної діяльності. У результаті комплексного аналізу розроблено загальну методологію навчання германських мов та умотивовано доцільність застосування розглянутих методів. На основі комплексного аналізу доведено, що впровадження зазначених методів навчання германських мов створює на занятті атмосферу вільного спілкування, що характеризується співпрацею між учасниками освітнього процесу, рівністю аргументів, накопиченням загальних знань, справедливою оцінкою та взаємоконтролем. Доведено, що використання інтерактивних технологій дозволяє залучити до навчального процесу усіх студентів, незалежно від рівня володіння мовою.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectПерекладознавствоuk
dc.subjectгерманські мови, інтерактивний метод навчання, інтерференція, міжмовні омоніми, мовленнєва компетенція, переклад.uk
dc.titleМетодика викладання германських мов та особливості їх перекладуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри німецької філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Приймак Л.Б., Кабаченко І. Л., Боднар О..pdf348.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.