Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/504
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогдан, Людмила Іванівна-
dc.date.accessioned2015-01-16T11:26:52Z-
dc.date.available2015-01-16T11:26:52Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБогдан, Л. І. Інтерактивні технології навчання у вивченні англійської мови студентами інженерно-технічного факультету [Текст] / Л. І. Богдан // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 42–44. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 43–44 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/504-
dc.descriptionThe author of the article has considered the effectiveness of teaching while studying English by Engineering faculty students using the methods of interactive technologies and has paid much attention to the organization of the process of multilateral communication. Key words: interactive technologies, communication, motivation, competence.uk
dc.description.abstractУ статті розкривається ефективність навчання при вивченні англійської мови студентами інженерно-технічного факультету засобами інтерактивних технологій, звертається увага на організацію процесу багатосторонньої комунікації. Ключові слова: інтерактивні технології, комунікація, мотивація, компетенція.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectкомпетенціяuk
dc.titleІнтерактивні технології навчання у вивченні англійської мови студентами інженерно-технічного факультетуuk
dc.title.alternativeInteractive education technologies in teachiing english to students of engineering-technical facultyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.