Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51106
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІсаєвич, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2023-05-02T11:08:12Z-
dc.date.available2023-05-02T11:08:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationІсаєвич С. І. Особливості професійної підготовки майбутніх психологів щодо профілактичної роботи з дітьми, що мають невротичні ознаки / С. І. Ісаєвич // Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України — Київ; Ніжин : ПП Лисенко, 2017. – Том IХ. – Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. – Вип. 10. – С.57 - 65.uk
dc.identifier.issn2072-4772-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51106-
dc.description.abstractУ статті визначено найважливіші умови щодо підготовки майбутніх психологів до профілактичної роботи з дітьми, що мають невротичні ознаки. Виділено певні чинники формування професійної компетентності майбутніх психологів. Запропоновано комплексний підхід до проблеми змісту професійної підготовки психологів щодо профілактики труднощів особистісного становлення молодших школярів з невротичними ознаками. Припущено, що становлення професійної компетентності майбутнього фахівця в інноваційних умовах вищої професійної освіти буде успішним, якщо буде застосований міждисциплінарний підхід до даної проблеми. Експериментально перевірені педагогічні умови з використанням інструментів психолого- педагогічної інноватики. Розроблена й впроваджена змістова частина психодіагностичної практики для майбутніх психологів.uk
dc.description.abstractThe article defines the most important conditions for the training of future psychologists concerning preventive work with children with neurotic signs. Some factors of future psychologists’ professional competence formation are highlighted. The article offers the complex approach to the problem of the contents of the professional training on the prevention of difficulties in the personal formation of junior pupils with neurotic signs. It is assumed that the professional competence of a future specialist in the innovative conditions of higher professional education will be successful if a multidisciplinary approach to this problem is applied. Pedagogical conditions were experimentally tested, using tools of psychological and pedagogical innovation. The content part of psychodiagnostic practice for future psychologists is developed and implemented. Key words: professional competence of future psychologists, interdisciplinary approach to the problem, pedagogical psychohygiene, preventive work with children with neurotic signs.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПП Лисенкоuk
dc.relation.ispartofseriesЗагальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія.;-
dc.subjectпрофесійної компетентності майбутніх психологівuk
dc.subjectміждисциплінарний підхід до проблемиuk
dc.subjectпедагогічна психогігієнаuk
dc.subjectпрофілактична роботи з дітьми, що мають невротичні ознакиuk
dc.subjectprofessional competence of future psychologistsuk
dc.subjectinterdisciplinary approach to the problemuk
dc.titleОсобливості професійної підготовки майбутніх психологів щодо профілактичної роботи з дітьми, що мають невротичні ознакиuk
dc.title.alternativeProfessional competence of future psychologists preventive work with children with neurotic signsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
особливості проф. підготовки.pdf645.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.