Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51792
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧусова, О.М.-
dc.contributor.authorВаколя, Зоряна Михайлівна-
dc.contributor.authorЧейпеш, Іванна Василівна-
dc.date.accessioned2023-05-24T12:52:00Z-
dc.date.available2023-05-24T12:52:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЧусова О. М. Педагогічні основи дистанційного навчання / О. М. Чусова, З. М. Ваколя, І. В. Чейпеш // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2021. – Вип. 80(2). – С. 167-170.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51792-
dc.description.abstractУ статті досліджуються педагогічні основи дистанційного навчання, породженого розвитком інформаційних технологій і широким використанням глобальної мережі Internet. Безпосередньо інформатизація та постійне використання глобальної мережі Internet є одним із головних наслідків для суспільства загалом. Саме тому поглиблення, використання та дослідження процесів упровадження інформаційних технологій в освітню практику стало важливим елементом сьогодення. Встановлено відмінність дистанційного навчання від традиційного. Розглянуто дидактичні методи (такі як пояснення, бесіда, повторення, демонстрація, ілюстрація, вирішення завдань та ін.), дидактичні засоби (навчальні посібники та інші навчальні матеріали, в т.ч. і в електронному вигляді, відеоматеріали тощо) та форми (такі як електронна розсилка, форум, відеоконференція, чат-заняття, комп’ютерне тестування) дистанційного навчання. Визначено, що найбільш поширеними засобами комунікації, що використовуються у дистанційному навчанні, є Viber, WhatsApp, Telegram, Zoom, Skype, Google Meet, Screencast-o-matic та ін. Саме дистанційне навчання як об’єктивна реальність є досить перспективним напрямом для дослідження, адже орієнтується на індивідуалізацію освітнього процесу та всіх його учасників. За умов скорочення витрат у закладах освіти, загалом світової фінансової кризи, удосконалення та пошуку інтегрованих навчальних програм і підвищення умов та ефективності навчання стає безпосередньо одним із важливих завдань і цілей у навчальних закладах України. Тому сьогодні особливо актуальним стає питання щодо повноцінного впровадження у заклади освіти дистанційної форми навчання. Розглянуто основні переваги та недоліки дистанційного навчання. Встановлено, що дистанційне навчання є оптимальною формою навчання під час карантину чи інших непередбачуваних подій.uk
dc.description.abstractThe article examines the pedagogical foundations of distance learning, generated by the development of information tech nology and the widespread use of the global Internet. Directly, informatization and constant use of the global Internet is one of the main consequences for society as a whole. That is why the deepening, use and in particular the study of the processes of implementation of information technology in educational practice, has become an important element of today. The differ ence between distance learning and traditional learning has been established. Didactic methods (explanation, conversation, repetition, demonstration, illustration, problem solving, etc.), didactic tools (textbooks and other teaching materials, including in electronic form, videos, etc.) and forms of distance learning (newsletter, forum, videoconference, chat, computer testing) are considered. It is determined that the most common means of communication used in distance learning are Viber, WhatsApp, Telegram, Zoom, Skype, Google Meet, Screencast-o-matic and others. Distance learning as an objective reality is a very prom ising area for research, as it focuses on the individualization of the educational process and all its participants. In the context of reducing costs in educational institutions, the global financial crisis in general, improving and finding integrated curricula and improving the conditions and efficiency of learning, it becomes directly one of the important tasks and goals in education al institutions of Ukraine. Therefore, today the issue of full implementation of distance learning in educational institutions is becoming especially important and relevant. The main advantages and disadvantages of distance learning are considered. It has been established that distance learning is the optimal form of learning during quarantine or other unforeseen events.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesНауковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова;-
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectметоди навчанняuk
dc.subjectформи навчанняuk
dc.subjectвикладачuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectонлайн-навчанняuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjectteaching methodsuk
dc.subjectforms of teachinguk
dc.subjectteacheruk
dc.titleПедагогічні основи дистанційного навчанняuk
dc.title.alternativePedagogical fundamentals of distance learninguk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36.pdf287.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.