Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52115
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНемашкало, К. Р.-
dc.date.accessioned2023-06-12T07:48:53Z-
dc.date.available2023-06-12T07:48:53Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНемашкало, К. Р. Вплив соціального капіталу на економічні результати діяльності підприємств / К. Р. Немашкало // Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка / голов. ред. В.П. Мікловда. – Ужгород : УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. №28. Ч. ІІ. – С. 97-100. – Бібліогр.: с. 100 (13 назв).uk
dc.identifier.isbn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52115-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/152yrxM97BMgHvWJR-9AuPisBOq_3GGPy/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВиявлено вплив соціального капіталу підприсмства на прибуток. Встановлений взаємозв'язок між прибутком та соціально-економічними факторами впливу на соціальний капітал підприємства, визначена система часткових показників соціального капіталу за даними експертної оцінки та статистичної інформації. Побудована багатофакторна регресійна модель впливу показників рівня формування та розвитку соціального капіталу, що складаються з соціальних та економічних індикаторів, на прибуток підприємства за даними підприємств Харківського регіону.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectсоціальний капіmалuk
dc.subjectсистема часткових показниківuk
dc.subjectобсяг соціального капіталуuk
dc.subjectприбуток підприємстваuk
dc.subjectбагатофакторна регресійна модельuk
dc.titleВплив соціального капіталу на економічні результати діяльності підприємствuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2009 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Спецвипуск - 28. Частина 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тит. Ек 28(2) 2009.pdf285.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.