Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52123
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтеценко, В. В.-
dc.date.accessioned2023-06-12T10:00:08Z-
dc.date.available2023-06-12T10:00:08Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСтеценко, В. В. Сутність системи маркетингових кумунікацій у сучасних умовах господарювання / В. В. Стеценко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / голов. ред. В.П. Мікловда. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. №28. Ч. ІІ. – С. 148-153. – Бібліогр.: с. 153 ( 12 назв).uk
dc.identifier.isbn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52123-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1hHxj-h7e1SKm8e6M1ZutEm_FsHfKgyU5/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ статті подано узагальнення наукових підходів та висвітлення власних поглядів автора щодо специфіки функціонування системи маркетингових комунікацій. Робиться акцент на особливостях основнuх і синтетичних комунікаційних засобів. Розкривається їх соціально-економічна сутність, цілі та умови застосування, наводяться переваги, які отримують підприємства при впровадженні кожного з них у свою діяльність.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectсистема маркетингових комунікаційuk
dc.subjectпаблік рілейшнзuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectпрямий маркетингuk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.subjectінmегровані маркетингові комунікації на місці продажуuk
dc.subjectівент­маркетингuk
dc.subjectвиставкиuk
dc.subjectбрендингuk
dc.titleСутність системи маркетингових кумунікацій у сучасних умовах господарюванняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Економіка. Спецвипуск - 28, Частина 2 - 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тит. Ек 28(2) 2009.pdf285.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.