Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКіш, Надія Василівна-
dc.contributor.authorКанюк, Олександра Любомирівна-
dc.date.accessioned2023-06-14T10:31:29Z-
dc.date.available2023-06-14T10:31:29Z-
dc.date.issued2022-10-25-
dc.identifier.citationРозвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ХІIІ: Утилітарна цінність наукових досліджень / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Перемишль – Херсон: Посвіт, 2022. 258 с. Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, poblemy, perspektywy. Tom ХІІI: Utylitarne wartości badań naukowych / [Red.: J. Grzesiak, I. Zymomrya, W. Ilnytskyj]. Konin – Użhorod – Przemyśl – Chersoń: Poswit, 2022. 258 s.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52181-
dc.descriptionВидання містить матеріали, що лягли в основу доповідей XІIІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи». Молоді та досвідчені науковці висвітлюють актуальні питання в галузях педагогіки, психології, мовознавства та літературознавства, мистецтвознавства, історичних, суспільних та природничих наук, туризму, фізичного виховання та реабілітації. Матеріали стануть корисними для широкої наукової громадськості, викладачів, аспірантів, студентів.uk
dc.description.abstractАргументація являє собою фазу ділового спілкування, яка вимагає знань, концентрації уваги, володіння матеріалом і чітке визначення цілей і завдань, які мають бути досягнуті. Вона будується на основі висловлювань, які вирізняються визначеною логіко-лінгвістичною структурою, так званою аргументаційною конструкцією. Її характеризує множина речень, тому навчання аргументації як особливої фази ділового спілкування вимагає знань про коректність висловлювань. Аргументація являє собою фазу ділового спілкування, яка вимагає знань, концентрації уваги, володіння матеріалом і чітке визначення цілей і завдань, які мають бути досягнуті. Вона будується на основі висловлювань, які вирізняються визначеною логіко-лінгвістичною структурою, так званою аргументаційною конструкцією. Її характеризує множина речень, тому навчання аргументації як особливої фази ділового спілкування вимагає знань про коректність висловлюваньuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКонін – Ужгород – Перемишль – Херсон: Посвітuk
dc.relation.ispartofseriesТом ХІIІ;-
dc.subjectКУЛЬТУРА ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯuk
dc.subjectМАЙБУТНІ ІНЖЕНЕРИuk
dc.subjectІНШОМОВНЕ ДІЛОВЕ СПІЛКУВАННЯuk
dc.titleАргументація як дієвий аспект іншомовного ділового спілкування майбутніх інженерів…uk
dc.title.alternativeRozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, poblemy, perspektywy. Tom ХІІI: Utylitarne wartości badań naukowych / [Red.: J. Grzesiak, I. Zymomrya, W. Ilnytskyj]. Konin – Użhorod – Przemyśl – Chersoń: Poswit, 2022. 258 s.uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prohrama_25.10.2022_PDF.pdf356.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Rozwoj_25.10.2022_zbirnyk.pdf2.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.