Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52189
Название: Цифровізація в освітньому просторі
Авторы: Кіш, Надія Василівна
Кіш, Віктор Вікторович
Канюк, Олександра Любомирівна
Ключевые слова: Цифровізація освітнього процесу, інноваційні технології
Дата публикации: 21-фев-2023
Издательство: Одеса: ОНЕУ
Библиографическое описание: Збірник матеріалів І Міжнародної науково-методичної конференції «Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку (м)Одеса (21лютого 2023р.) Одеса: ОНЕУ, 2023
Краткий осмотр (реферат): Цифровізація (діджиталізація) – відображення сучасної парадигми розвитку суспільства, коли конкурентоспроможність та ефективність постають як життєво необхідні якості. «Цифровізація сприяє спрощенню освітнього процесу, роблячи його більш гнучким, пристосованим до реалій сучасного дня, що забезпечує формування конкурентоспроможних професіоналів». Цифровізація освітнього процесу спричинена потребою у широкому впровадженні інноваційних технологій, появою нових вимог до фахівців, зокрема до формування ключових компетентностей, і нового цифрового покоління (з особливими соціально-психологічними характеристиками). Таким чином, цифрова компетентність повинна бути однією з основних навичок, яким потрібно навчати сьогодні. Освіта в епоху цифрових технологій має дозволити учасникам навчального процесу набути цифрових навичок, не тільки шкільної, але й університетської освіти. Отже, виклики, які процеси цифровізації створюють для освітнього сектору в цілому, дуже зрозумілі освітній політиці України. Підсумовуючи, завдання та потенціал для університетів полягають у розширенні мереж з метою розширення освітніх можливостей для викладачів, у збільшенні проникливості через вільнодоступні навчальні матеріали, у структурних заходах для розвитку нових цільових груп, у спеціалізації, характерній для університетів та у здійсненні процесів цифрової автоматизації та трансформації у сфері викладання та навчання. Останнього можна досягти за допомогою структур підтримки для викладачів і студентів, наприклад, для підтримки індивідуального та персоналізованого навчання. І останнє, але не менш важливе: університети, а також державні органи та приватні компанії стикаються з оцифруванням адміністрування та контролю процесів. Однак перевага університетів полягає в тому, що вони виступають не лише як об’єкти, а й як рушії оцифрування: через викладання, дослідження та подальшу освіту. Університети можуть і повинні стимулювати автоматизацію та цифрову трансформацію в науці, бізнесі та суспільстві ще більше, ніж раніше.
Описание: Збірник матеріалів QІ Міжнародної науково-методичної конференції «Забезпечення якості вищої освіти5 проблеми та перспективи розвитку (м) Одеса' -,(21 лютого 2023р.)У збірник увійшли тези доповідей учасників конференції', які відповідають тематиці конференції та містять науково-методичні розробки з питань забезпечення якості вищої освіти) У рамках роботи конференції представлені такі тематичні напрями; ефективний менеджмент освітньої діяльності та інтелектуалізація праці науково-педагогічних працівників для забезпечення якості вищої освіти; студентоцетрований підхід у навчанні; сучасні методики викладання; засоби та методи досягнення програмних результатів навчання; інноваційні моделі розвитку науково-педагогічної компетентності викладачів у системі вищої освіти; діджиталізація систем та технологій навчання в закладах вищої освіти в сучасних умовах)
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52189
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТЕЗИ НМК-2023 (1).pdf3.08 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
ПРОГРАМА НМК-2023 р.pdf475.04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.