Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52190
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКіш, Надія Василівна-
dc.contributor.authorШпеник, Сільвія Золтанівна-
dc.contributor.authorКанюк, Олександра Любомирівна-
dc.date.accessioned2023-06-14T14:07:34Z-
dc.date.available2023-06-14T14:07:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationНаукове видання СУЧАСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ З ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ Збірник наукових праць Випуск 3-4 (21-22) CONTEMPORARY STUDIES IN FOREIGN PHILOLOGY Research Paper Collection Issue 3-4 (21-22)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52190-
dc.descriptionВидання включено до Переліку наукових фахових видань України категорії Б у галузі філологічних та педагогічних наук (спеціальності 014 «Середня освіта (за предметними спеціальностями)», 035 «Філологія») відповідно до Наказу МОН України від 26.11.2020 № 1471 (додаток 3). Журнал індексується в міжнародній наукометричній базі даних Іndex Copernicus (Польща)uk
dc.description.abstractФормування культури іншомовного професійного спілкування у майбутніх інженерів визначає опанування професійних і культурологічних аспектів комунікації, що теж охоплює комунікативні установки, знання про прийоми, механізми, форми і методи спілкування та вміння застосовувати знання у визначеній ситуації, зважаючи на специфіку предметного міжкультурного спілкування. Зміст професійного спілкування фахівців інженерного профілю зводиться, по-перше, до формування умінь та навичок професійного спілкування, грамотності письмової мови, яка є важливою у діловому листуванні, по-друге, до обміну інформацією між викладачем та студентом у навчальному процесі, по-третє, до змісту самої інформації, яка є основним фактором отримання і формування знань та умінь студентів. До того ж у професійному спілкуванні доволі вагомим є той обсяг належної інформації: доречної, вірогідної, необмеженої, доступної, яка у сукупності є необхідною. Саме корисна інформація культурно-етичного характеру здатна максимально опановуватися і запам’ятовуватися студентами та у майбутньому застосовуватися повністю у навчальній та професійній діяльності. Ефективність іншомовної підготовки досягається у разі поєднання звичайних технологій навчання іноземних мов із новітніми інтенсивними дидактичними технологіями, що включають ілюстративні, імітаційні, практичні та ситуаційні методи навчання, методи активного та проблемного навчання іноземних мов, стимулювання і мотивації до навчально-пізнавальної діяльності через змістову насиченість методів професійно значимою та особистісно цінною інформацією.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesВИПУСК 3-4 (21-22);-
dc.subjectкультура іншомовного професійного спілкуванняuk
dc.subjectміжкультурне спілкуванняuk
dc.subjectіншомовна підготовкаuk
dc.subjectмайбутні інженериuk
dc.subjectпрофесійне спілкуванняuk
dc.titleКультура іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерівuk
dc.title.alternativeСulture of foreign language professional communication of future engineersuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Культура іншомовного професійного спілкування.doc1.48 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.