Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52190
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКіш, Надія Василівна-
dc.contributor.authorШпеник, Сільвія Золтанівна-
dc.contributor.authorКанюк, Олександра Любомирівна-
dc.date.accessioned2023-06-14T14:07:34Z-
dc.date.available2023-06-14T14:07:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationНаукове видання СУЧАСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ З ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ Збірник наукових праць Випуск 3-4 (21-22) CONTEMPORARY STUDIES IN FOREIGN PHILOLOGY Research Paper Collection Issue 3-4 (21-22)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52190-
dc.descriptionВидання включено до Переліку наукових фахових видань України категорії Б у галузі філологічних та педагогічних наук (спеціальності 014 «Середня освіта (за предметними спеціальностями)», 035 «Філологія») відповідно до Наказу МОН України від 26.11.2020 № 1471 (додаток 3). Журнал індексується в міжнародній наукометричній базі даних Іndex Copernicus (Польща)uk
dc.description.abstractФормування культури іншомовного професійного спілкування у майбутніх інженерів визначає опанування професійних і культурологічних аспектів комунікації, що теж охоплює комунікативні установки, знання про прийоми, механізми, форми і методи спілкування та вміння застосовувати знання у визначеній ситуації, зважаючи на специфіку предметного міжкультурного спілкування. Зміст професійного спілкування фахівців інженерного профілю зводиться, по-перше, до формування умінь та навичок професійного спілкування, грамотності письмової мови, яка є важливою у діловому листуванні, по-друге, до обміну інформацією між викладачем та студентом у навчальному процесі, по-третє, до змісту самої інформації, яка є основним фактором отримання і формування знань та умінь студентів. До того ж у професійному спілкуванні доволі вагомим є той обсяг належної інформації: доречної, вірогідної, необмеженої, доступної, яка у сукупності є необхідною. Саме корисна інформація культурно-етичного характеру здатна максимально опановуватися і запам’ятовуватися студентами та у майбутньому застосовуватися повністю у навчальній та професійній діяльності. Ефективність іншомовної підготовки досягається у разі поєднання звичайних технологій навчання іноземних мов із новітніми інтенсивними дидактичними технологіями, що включають ілюстративні, імітаційні, практичні та ситуаційні методи навчання, методи активного та проблемного навчання іноземних мов, стимулювання і мотивації до навчально-пізнавальної діяльності через змістову насиченість методів професійно значимою та особистісно цінною інформацією.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.relation.ispartofseriesВИПУСК 3-4 (21-22);-
dc.subjectкультура іншомовного професійного спілкуванняuk
dc.subjectміжкультурне спілкуванняuk
dc.subjectіншомовна підготовкаuk
dc.subjectмайбутні інженериuk
dc.subjectпрофесійне спілкуванняuk
dc.titleКультура іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерівuk
dc.title.alternativeСulture of foreign language professional communication of future engineersuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Культура іншомовного професійного спілкування.doc1.48 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.