Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52193
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Костенко, Д.В. | - |
dc.contributor.author | Токуєва, Н.В. | - |
dc.contributor.author | Гречановська, О.В. | - |
dc.contributor.author | Вереш, Марія Тіборівна | - |
dc.contributor.author | Кланічка, Ю.В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-15T07:22:51Z | - |
dc.date.available | 2023-06-15T07:22:51Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2023. № 6(20) 2023. С. 622. https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-6(20) | uk |
dc.identifier.issn | 2786-5274 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52193 | - |
dc.description | https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-6(20) Категорія Б, Index Copernicus, Research Bible, Google Scholar | uk |
dc.description.abstract | У статті розглянуто основні характеристики віртуальної освітньої моделі, особливості використання віртуального інформаційного простору у процесі організації самостійної роботи студентів. Розвиток інформаційних технологій зумовлює сьогодні модифікацію всіх сфер життєдіяльності людини. Це численні комп’ютерні та телекомунікаційні інновації(персональні мобільні прилади, різноманітні соціальні Інтернет-мережі, відкриті освітні ресурси, «хмарні» сервіси, де зберігаються значні масиви даних тощо). Інформаційно-комп’ютерні технології впливають також і на архітектуру сучасних освітніх процесів. У цьому ракурсі багато науковців говорить сьогодні про становлення нової, так званої «віртуальної» моделі навчання, що сприяє ефективній реалізації принципу освіти впродовж життя. У статті окреслено основні функції та переваги використання інформаційних можливостей комп’ютерних технологій та мережі Інтернет для досягнення освітніх цілей у процесі самопідготовки студентів; проаналізовано можливості реалізації процесу самопідготовки майбутніх фахівців із використанням віртуального інформаційного простору. Застосування технологій віртуальної реальності в освіті призвело до появи віртуального освітнього середовища, в рамках якого можлива безперервна самореалізація Журнал « Наукові інновації та передові технології» № 6(20) 2023 (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») 463 й саморозвиток вільної, активної і творчої особистості за умови організації та функціонування освітніх систем на базі технологій віртуальної реальності із реалізованою відкритістю й «масштабованістю» цих систем, інтегративність і адаптованість технологій. В освітньому процесі переважає інтерактивне самонавчання за наявності постійного зворотного зв’язку в системі «викладач-студент», а організація самостійної роботи спрямовується на розвиток навичок творчості, пізнавальної активності й системності мислення суб’єктів навчання. На сьогоднішній день на ринку освіти найбільшої популярності в сегменті «DIY» набула LMS-система «Moodle» (Австралія), яку використовують багато навчальних закладів. Надійність та доступність системи дозволяють ефективно викладати та навчатися в онлайн-режимі. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Наукові перспективи | uk |
dc.subject | віртуальне освітнє середовище | uk |
dc.subject | освітні технології | - |
dc.subject | персональне освітнє середовище викладача | - |
dc.subject | LMS Moodle | - |
dc.subject | інформаційні ресурси | - |
dc.title | Впровадження віртуального інформаційного середовища у освітній процес | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри німецької філології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття 3_Копернікус.pdf | 9.63 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.