Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52193
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКостенко, Д.В.-
dc.contributor.authorТокуєва, Н.В.-
dc.contributor.authorГречановська, О.В.-
dc.contributor.authorВереш, Марія Тіборівна-
dc.contributor.authorКланічка, Ю.В.-
dc.date.accessioned2023-06-15T07:22:51Z-
dc.date.available2023-06-15T07:22:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citation«Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2023. № 6(20) 2023. С. 622. https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-6(20)uk
dc.identifier.issn2786-5274-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52193-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-6(20) Категорія Б, Index Copernicus, Research Bible, Google Scholaruk
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні характеристики віртуальної освітньої моделі, особливості використання віртуального інформаційного простору у процесі організації самостійної роботи студентів. Розвиток інформаційних технологій зумовлює сьогодні модифікацію всіх сфер життєдіяльності людини. Це численні комп’ютерні та телекомунікаційні інновації(персональні мобільні прилади, різноманітні соціальні Інтернет-мережі, відкриті освітні ресурси, «хмарні» сервіси, де зберігаються значні масиви даних тощо). Інформаційно-комп’ютерні технології впливають також і на архітектуру сучасних освітніх процесів. У цьому ракурсі багато науковців говорить сьогодні про становлення нової, так званої «віртуальної» моделі навчання, що сприяє ефективній реалізації принципу освіти впродовж життя. У статті окреслено основні функції та переваги використання інформаційних можливостей комп’ютерних технологій та мережі Інтернет для досягнення освітніх цілей у процесі самопідготовки студентів; проаналізовано можливості реалізації процесу самопідготовки майбутніх фахівців із використанням віртуального інформаційного простору. Застосування технологій віртуальної реальності в освіті призвело до появи віртуального освітнього середовища, в рамках якого можлива безперервна самореалізація Журнал « Наукові інновації та передові технології» № 6(20) 2023 (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») 463 й саморозвиток вільної, активної і творчої особистості за умови організації та функціонування освітніх систем на базі технологій віртуальної реальності із реалізованою відкритістю й «масштабованістю» цих систем, інтегративність і адаптованість технологій. В освітньому процесі переважає інтерактивне самонавчання за наявності постійного зворотного зв’язку в системі «викладач-студент», а організація самостійної роботи спрямовується на розвиток навичок творчості, пізнавальної активності й системності мислення суб’єктів навчання. На сьогоднішній день на ринку освіти найбільшої популярності в сегменті «DIY» набула LMS-система «Moodle» (Австралія), яку використовують багато навчальних закладів. Надійність та доступність системи дозволяють ефективно викладати та навчатися в онлайн-режимі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаукові перспективиuk
dc.subjectвіртуальне освітнє середовищеuk
dc.subjectосвітні технології-
dc.subjectперсональне освітнє середовище викладача-
dc.subjectLMS Moodle-
dc.subjectінформаційні ресурси-
dc.titleВпровадження віртуального інформаційного середовища у освітній процесuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри німецької філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття 3_Копернікус.pdf9.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.