Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52209
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Олександр Дмитрович-
dc.date.accessioned2023-06-16T06:26:50Z-
dc.date.available2023-06-16T06:26:50Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКоваль, О. Theoretic mechanisms for establishing of tourist economic organization / О. Коваль // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / голов. ред. В.П. Мікловда. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. 28. Ч. ІІІ. – С.35-38. – Бібліогр.: с.38 (9 назв). – Рез. укр., англ.uk
dc.identifier.isbn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52209-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1EKuM4mTclsI7NzqebQcYknNGzOUtfZ0f/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ даній статті розглядається нинішня ситуація в галузі управління в туристичній галузі, що спеціалізується на наступних функціях: специфікація туристської діяльності як об'єкта управління, відсутність професійної підготовки управлінських кадрів у сфері туризму, слабкої й недостатньої матеріально-технічної бази туризму в Україні. Теоретичне і практичне значення дослідження: соціальне управління туристичним трудовим колективом здійстоється через механізм соціального управління, що об'єднує комплекс взаємозалежних елементів управління: законів, закономірностей, принципів, засобів, методів і технологій управління, а також об'єкт і суб'єкт управління, мета і сmиль управління, процедури одержання і використання інформаціі; процес прийняття і реалізації управлінських рішень та їхні результати.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectсоціальна організаціяuk
dc.subjectгосподарча організаціяuk
dc.subjectтуристична господарська організаціяuk
dc.subjectмеханізм побудови організаціїuk
dc.subjectтипологія організаційuk
dc.subjectлідерствоuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectконфліктuk
dc.subjectформалізаціяuk
dc.subjectбюрократизаціяuk
dc.subjectтуристична індустріяuk
dc.titleTheoretic mechanisms for establishing of tourist economic organizationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Економіка. Спецвипуск - 28. Частина 3 - 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тит. Ек. Вип.28 Ч.3.pdf1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.