Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52217
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвида, Іванна Василівна-
dc.date.accessioned2023-06-16T07:35:15Z-
dc.date.available2023-06-16T07:35:15Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСвида, І. В. Сучасний стан, актуальні проблеми та перспективи розвитку вітчизняного ринку туристичних послуг / І. В. Свида // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / голов. ред. В.П. Мікловда. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. 28. Ч. ІІІ. – С.64-68. – Бібліогр.: с.68 (3 назви).uk
dc.identifier.isbn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52217-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1M3cnKo3bWEmNNOBkqLyqiFGKacd2phyc/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractРозглядається роль туризму як перспективного й пріоритетного виду підприємницької діяльності. Проаналізовано стан розвитку туризму в цілому, досліджено мотиваційну структуру подорожей туристів, рух туристичних потоків. Запропоновані напрямки подальшого розвитку туризму в умовах ринкових відносин.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectтуристичний бізнесuk
dc.subjectтуристичні потокиuk
dc.subjectструктура в'їзного й виїзного туризмуuk
dc.subjectгалузеві стандарти якостіuk
dc.titleСучасний стан, актуальні проблеми та перспективи розвитку вітчизняного ринку туристичних послугuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2009 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Спецвипуск - 28. Частина 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тит. Ек. Вип.28 Ч.3.pdf1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.