Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52265
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бартош, Олена Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-19T11:47:03Z | - |
dc.date.available | 2023-06-19T11:47:03Z | - |
dc.date.issued | 2023-05 | - |
dc.identifier.citation | Бартош О.П. Інтеграція дослідницької складової до процесу навчання майбутніх фахівців у закладах вищої освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2023. Вип. 1 (52). С.19−23. DOI: https://doi.org/10.24144/2524-0609.2023.52.19-23 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52265 | - |
dc.description.abstract | Процеси світової та європейської інтеграції охоплюють дедалі більшу сферу вищої школи України. Наша країна чітко визначила орієнтир на входження в світовий та європейський освітній простір, здійснює модернізацію освітньої діяльності в контексті визначених вимог. Все це зумовлює науково обґрунтовані підходи до підготовки спеціалістів нової ґенерації. В умовах інтеграції України до світового та європейського освітнього простору доцільним є вивчення й осмислення зарубіжного досвіду формування дослідницьких умінь та навичок студентів закладів вищої освіти. Цей аспект став метою нашого дослідження. Застосовані методи дослідження: аналіз і синтез психолого-педагогічної літератури (для з’ясування специфіки дослідницької підготовки); теоретичне узагальнення (для формулювання авторських висновків). Нині однією з провідних світових тенденцій університетської освіти є інтеграція дослідницької складової до процесу навчання майбутніх фахівців. Уведення дослідницької складової до університетських навчальних планів і програм має відмінності в різних закладах вищої освіти. Так, означена складова може бути інтегрована до навчальних курсів або забезпечуватися викладанням курсів з методології наукових досліджень. Проте, дослідники проблеми віддають перевагу послідовному цілісному підходу до формування дослідницьких навичок студентів бакалаврату та магістратури. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ДВНЗ «УжНУ» | uk |
dc.subject | дослідницькі уміння та навички, заклад вищої освіти, освітня програма, складова. | uk |
dc.title | Інтеграція дослідницької складової до процесу навчання майбутніх фахівців у закладах вищої освіти | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
04bartosh.pdf | 546.81 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.